Rikert E46 328i.

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Rikert

Rikert E46 328i.

Bericht door Rikert » 31 mei 2015, 18:39

Hey

Ik ben Rik ben 19jaar oud en kom uit Zuid Holland en werk als 2e automonteur bij een universele autogarage,
zit nu in het eerste jaar van 1e automonteur maar is wel veel lastiger dan 2de.

Omdat ik bij een garage werk komen er wel eens schade auto's bij ons,
toevallig kwam begin dit jaar een BMW E46 328i sedan die een beetje inelkaar zat.
De eigenaar wilde hem verkopen voor zeer weinig geld en die kans heb ik meteen gegrepen,
de auto heeft aardig wat opties zoals schuifdak, zwart leder interieur, sportstoelen, stoelverwarming, harman/kardon geluidsysteem, Xenon, Elektrisch zonnegordijn, m-onderstel, en nog wat kleine opties.

Groetjes Rik
Laatst gewijzigd door Rikert op 06 dec 2015, 14:55, 2 keer totaal gewijzigd.

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Rikert E46 320Ci en E46 328i donor.

Bericht door mieske90 » 31 mei 2015, 19:04

Welkom Rik,

leuk hobby projectje zo te horen.
zeker ook een mooi leer proces voor je school :duimen:

foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Re: Rikert E46 320Ci en E46 328i donor.

Bericht door Bart70 » 31 mei 2015, 19:27

Welkom hier Rik !

Mooi voorsteltopic :duim:

Leuk te lezen dat je hem origineel wilt maken, het feit dat je zelf monteur bent en een vriend als spuiter is natuurlijk heel erg handig !

Maak gerust ook een showroomtopic aan, altijd erg leuk voor anderen en jezelf om dingen in bij te houden :duim:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk alle succes toe met je project :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”