Krijg de foto niet recht
Ben op het moment op vakantie, dus maar even een paar kiekjes gemaakt
Om even op de vragenlijst terug te komen;)
Ik ben 27 jaar en kom uit Eindhoven.
Na de aanschaf van de BMW zijn er wat probleempjes boven water gekomen en ben ik via Google hier terecht gekomen.
Eerder reed ik in een Opel astra 1.6 8V uit 2001 en daarna een Seat ibiza 6j uit 2008. Maar omdat er gezinsuitbreiding is geweest wilde ik een ruimere auto.
Ik wilde graag een station en er zijn, dat vindt ik althans, niet veel mooie stations in mijn prijsklasse. Dus het ging tussen een Mazda 6, BMW 3 serie en Audi A4. Mazda wel het nieuwe model maar bleek toch te duur dus viel al gauw af. En de BMW vind ik toch mooier dan een A4, ook vooral het interieur. En een 2 liter motor geeft mij meer vertrouwen dan een 1.4 tfsi of zo iets dergelijks. Vandaar de 318i, en deze stond bij een officiele BMW dealer die een redelijke prijs terug gaf voor de ibi.
Ik moet eerlijk zijn dat ik niet zo precies weet welke opties er allemaal op zitten maar ik zal proberen op te sommen wat ik belangrijk vindt.
- xenon verlichting
- climate control die een beetje raar doet haha
- cruise control
- regensensor
- dagrijverlichting
- automatische verlichting
- sportstoelen
- sportstuur
- ik denk navi pro, met een breedbeeldscherm.
- bandenspanningssensor, run flat banden.
- alarm klasse 3
- led verlichting achter
Zoals gezegd heb ik wat problemen met de climate control. Zelf ben ik servicetechnicus in de elektro en installatietechniek en heb ik redelijk wat verstand van klimaat regelingen en mijn gevoel zegt dat de klimaatregeling in mijn BMW niet werkt zoals een klimaatregeling dat zou moeten doen.
Nu probeer ik er hier dus achter te komen of dat gewoon een rariteit van BMW is of dat er dus echt iets mis is met die klimaatregeling. Nu heb ik nog garantie:D