Roel E46 320td

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
e46roel

Roel E46 320td

Bericht door e46roel » 08 apr 2015, 18:18

Na een aantal jaren gedroomd te hebben over een mooie e46 is het dan eindelijk zover gekomen.
Door een nieuwe werksituatie mocht ik bij elke dienst 140 kilometer rijden, iets wat voor een gewoon mens als ongemak gezien kan worden was voor mij de kans en aanleiding om een mooie BMW te kopen. Iets wat ik zonder de reiskosten voor de bijbaan nooit had kunnen doen.

Ik heb na een korte zoektocht op internet een 320td gekocht, met een kilometerstand iets onder de 3 ton. Een aanzienlijke afstand. Toch heb ik met het onderhoudsverleden in zicht het vertrouwen dat de auto het nog een aantal kilometers vol zal houden.

De paarse zoals m'n vriendin hem noemt heet nog wel wat projectjes open om hem wat aantrekkelijker te maken. Zo is de centrale deurvergrendeling defect, is er instapschade/slijtage aan de bestuurdersstoel en zou ik toch wel graag het stuur nog willen vervangen voor een leren exemplaar.

Genoeg te doen dus, maar het genieten is al begonnen!

Groeten Roel

JdM

Re: Roel E46 320td

Bericht door JdM » 08 apr 2015, 18:24

Hallo Roel,

Welkom op het forum, hopelijk ga je veel fijne kilometers maken in je BMW :duim:
Ik zag dat je mij een mail had gestuurd, maar ik ben bang dat het door jou opgegeven emailadres op Bimmerportal niet klopt want ik krijg een foutmelding als ik je beantwoord.

Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd waar je bij kunt komen via (nieuwe berichten) op de pagina.
Hopelijk krijg je het gevonden, anders wordt contact leggen lastig.

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 08 apr 2015, 19:59

Welkom Roel,

hopelijk gaat de redelijk hoge kilometerstand je geen parte spelen.
succes en veel klus plezier om je E46 weer piekfijn te maken :duimen:

foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 08 apr 2015, 20:46

Welkom hier Roel !

Leuk te lezen dat je lekker geniet van je wagen, de kilometerstand komt wel goed denk ik, moet nog wel wat bij kunnen in mijn ogen :duim:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk nog vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

p.s. ik heb je topictitel even iets aangepast voor het overzicht hier

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”