Tarwe E39 523i 1999

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
tarwe

Tarwe E39 523i 1999

Bericht door tarwe » 10 mar 2015, 10:38

Tarwe is de naam, heb een E39 523I bj. 1999 voor mij is BMW rijden helemaal nieuw, voorheen reed ik in een Benz. bj. 1985 hobby voor werk en prive peugeot, nissan, citroen, mazda, nu dan ( ik ben zelf van bouwjaar 1956 ) BMW formidabel, je blijft er in zitten, jammer dat ik dit niet eerder heb beproefd, maar goed nooit te oud om te leren en nu dus voor mijn hobby de BMW 5 serie. Heb gelijk een vraag. Er zit een navigatie in die met cd bediening een van de eerste dus, kun je er vernieuwde kaarten van dit systeem ergens op cd van verkrijgen enz. enz. groeten Tarwe. :zwaai:

Bart70
Contacteer:

Re: Tarwe E39 523i 1999

Bericht door Bart70 » 10 mar 2015, 10:57

Welkom hier Tarwe !

Ik voel hier een BMW virus voorbij komen jouw kant op ;)

Heb je ook fotootjes van de wagen ? Daar zijn we hier namelijk gek op :duim:

Wat betreft je vragen over de navi, zoek even op het forum of plaats dit in het betreffende subforum als je het antwoord niet vinden kunt, ik kan je helaas niet verder helpen al lijkt me wel dat dit eenvoudig te updaten is als je de juiste kanalen weet.

Tevens nodig ik je meteen ook maar even uit voor het BMW 5 Serie Event, waar elke 5 Serie welkom is ;) Zie mijn onderschrift.

Mocht je vragen hebben over het forum, of heb je hierbij hulp nodig, stuur een van de moderators dan even een berichtje, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Probeer ook de zoekfunctie op dit forum met het zoeken naar meer info, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

p.s. ik heb je topictitel even aangepast voor het overzicht hier

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Tarwe E39 523i 1999

Bericht door mieske90 » 11 mar 2015, 18:52

Welkom Tarwe,

ik zeg maar zo wijsheid komt met de jaren, maar ik hoop niet dat dit virus je fataal wordt :duimen:

foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 19 april 5-serie event
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”