Roberto met BMW 523i Touring (E39)

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Uncas

Roberto met BMW 523i Touring (E39)

Bericht door Uncas » 06 mar 2015, 18:09

Hallo allen,

Was al een tijdje op zoek naar een ruime auto met achterwielaandrijving en 6 cilinder en heb nu een handgeschakelde e39 523i Touring gekocht met donkergrijze lak.

Aangekocht was de stoffen bekleding nogal vies van binnen, na een dagje werk met nieuwe deurpanelen voor en achter en drie bussen bekledingsreiniger ziet het er gewoon goed uit. Achterklep is aardig verroest maar dat schijnt een veel voorkomende kwaal te zijn, dat wordt nog bijgewerkt.

Valt me op dat deze auto uit 1997 heerlijk rijdt en dat er geen rammeltje te bekennen is in het interieur.

Tot nu toe blij met de auto.

Groet,

Roberto
BMW 520i limousine 2002
BMW 523i touring 1997

Bart70
Contacteer:

Re: Roberto met BMW 523i Touring (E39)

Bericht door Bart70 » 06 mar 2015, 19:30

Welkom hier Roberto !

Dat roest is inderdaad een bekdn fenomeen, evenals het gewelidige rijden van de E39 :duim:

Heb je ook fotootjes van de wagen ? We love pictures namelijk ;)

Vrij zeldzaam ook dacht ik, een handgeschakelde, bewust hiervoor gekozen ?

Tevens nodig ik je bij deze graag voor het BMW 5 Serie Event uit op 19 April, zie mijn onderschrift. Hier is een grote varieteit en elke 5 serie welkom :duim:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een berichtje naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Verder adviseer ik de hier aanwezige zoekfunctie indien je meer info over een bepaald onderwerp of probleem zoekt, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en hopelijk tot 19 april, aanmelden in het betreffende topic. :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 06 mar 2015, 19:48

Welkom Roberto,

goed om te horen dat je hem weer schoon hebt gekregen
inderdaad heel jammer dat hij zo lekker rijd, nu wil je nooit meer iets anders ;)

foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 19 april 5-serie event
Afbeelding
Volgende evenement:

Uncas

Bericht door Uncas » 08 mar 2015, 00:49

Inderdaad bewust een handgeschakelde gezocht. Foto's volgen maar eerst nog wat poetsen en restylen.

Vandaag heb ik er "gladde" daklijsten opgezet, voor nu mooier dan met dakreling. Tevens een gepoetst en wel Sports stuurwiel geïnstalleerd met chroom accent, ietsje kleiner (e36) maar ziet er top uit.

On the "to-do" list staat nu installatie van een Seagate harde schijf met wifi zodat de kids onderweg naar Portugal lekker films kunnen streamen. Natuurlijk moet je dan ook zorgen voor tablet houders aan de hoofdsteunen maar daar heb ik de juiste variant nog niet voor gevonden.

Groet,
Roberto
BMW 520i limousine 2002
BMW 523i touring 1997

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”