Naam: Eddy
Gebruikersnaam: EasyE
Regio: Utrecht stad
Welke BMW je rijdt: 323 Ci
Wat is je autogeschiedenis:
- Peugeot 205 1.4 XS Roland Garros
- Peugeot 205 1.9 GTI Miami Blue
- Peugeot 207 1.6 HDI
- Peugeot 306 1.8 Cabriolet Roland Garros
- Audi A6 Avant 2.5 TDI Quattro 180pk
Het was tijd om de Audi de deur uit te doen i.v.m. nieuwe baan en minder kilometers. De A6 ging de deur uit met 325.000 op de klok. Zocht iets wat leuk is om te rijden, niet te sloom, lekker comfy voor de wat langere snelwegritten in Duitsland en iets waar je als lang persoon goed in kan zitten.
Verschillende auto's getest, o.a. Z3 coupe, 330i sedan, 318i coupe, 318i touring. De 323ci heeft gewonnen. De combi van de verstelbare sportstoelen, soepele 6-in-lijn en het comfort gaven de doorslag. Verder ook een kleur die je niet elke dag op een E46 ziet, ik moet er nog steeds aan wennen

De 318 was m.i. wat te tam, de Z3 coupe wat krap en onpraktisch (wel een toekomstige classic), de 330i sedan had een automaat waar ik niet mee kon leven.
Opties:
S226ASportliche FahrwerksabstimmungSports suspension settings
S256ASport-/MFL-Lenkrad/Geschw.RegelungSport/MF steering wheel/cruise control
S302AAlarmanlageAlarm system
S313AAussenspiegel AnklappfunktionFold-in outside mirror
S441ARaucherpaketSmoker package
S459ASitzverstellung elektrisch mit MemorySeat adjuster, electric, with memory
S481ASportsitzSports seat
S521ARegensensorRain sensor
S534AKlimaautomatikAutomatic air conditioning
S662ARadio BMW Business CDRadio BMW Business CD
S863AHändlerverzeichnis EuropaRetailer Directory Europe
S877AEntfall ÜberkreuzbedienungDelete cross-pattern operation
S886ABordliteratur holländischOn-board vehicle literature Dutch
S999AAuftragssteuerung "HEA"Job order management "HEA"
Jullie houden van foto's zag ik, dus hieronder..
Ik heb de auto nog maar net, heb een setje Rainbow compo's besteld voor de voordeuren, dempingmateriaal voor de voordeuren en MB Quart voor de hoedenplank. Verder de koplampglazen direct vervangen, geeft gelijk een wat frissere look en de lichtopbrengst is stukken beter. Ook gelijk nieuwe kentekenplaten erop, het zijn de details hé.

Twijfel nog of ik voor de zomer naar andere velgen ga, winterbanden zijn de 5 spaaks op de foto. Zomerbanden liggen om styling 46 heen. Die zijn toch wel erg iel. Styling 44 (sevens) zijn al wat beter, maar weet ook niet of dat het gaat worden. Wie weet heeft iemand hier nog suggesties? CSL's zijn gaaf, maar wat té denk ik.