ik ben Valentin, ik ben 18 jaar oud en ik woon in Zuid-Holland.
Sinds april 2014 heb ik een (zwarte) bmw E46 316i. In het begin mocht ik helaas niet alleen rijden omdat ik nog geen 18 was, maar zodra ik 18 werd kon ik echt genieten haha. Ik heb er inmiddels rond de 17.000km mee gereden.
Ik heb er samen met mijn vader vrij veel aan veranderd en ik heb ook heel veel foto's maar die post ik later wel.
Ik heb onder andere de sierlijsten aan de binnenkant veranderd van grijs naar rood, er zit nu ook een mooi navigatiesysteem in, angel eyes, de achterramen hebben een 20% tint gekregen (5% was te donker), en ik heb matt zwarte grills gedaan (waar ik heel lang over heb getwijfeld), en mooie

Ik ben altijd al bmw fan geweest, net als mijn vader. Mijn vader heeft een E34 535i gehad, een E39 530d, een E60 535d en nu heeft hij een x5 m50d (wat overigens echt een beest is met 381 pk).
De E46 316i vind ik zelf wel prima, ik ben er erg blij mee. Hij heeft nu een sportieve look gekregen dankzij de mooie velgen en getinte ramen en de zwarte kleur. Ik vind wel dat de motor niet 'krachtig' genoeg is voor het gewicht van de auto, maar dat is mijn mening.
Ik ben hier terecht gekomen omdat ik informatie zocht over LED achterlichten/chiptuning en heb besloten om me maar te registreren

Met Angel Eyes en chrome grill

X5m50d naast E46 316i (zonder angel eyes en met chrome grill)

Zonder getinte ramen

Foto zonder angel eyes en met chrome grill

Met 20% tint op de achterramen, angel eyes en matt zwarte grill

De

20% tint

Geen tint

Angel eyes

En hier nog van de x5 M50d: