Ik ben Rene Uriot, ben 29 jaar en kom uit Hoorn!
Vanaf mijn 20 pas beetje auto gek geworden, en wel in de Japanse scene
Begon met eerste autootje een Toyota Starlet, alleen beetje opgeleukt... (geen foto's van..)
Toen een Toyota Corolla E11 Gtsi, helemaal verbouwd, de tjoening tijd van mij

Daarna een eerste duitser ! Een Vw Polo G40, mis hem nog, helemaal DIK verbreed, verlaagd, echt een race kart op 4 dikke 10 en 9 J velgen

En last but not least: Nissan Skyline R33 Gtst met 450 Pk die je door een ringetje kon halen , of in museum kon zetten, maar deze is net voor kerst door vandalisme in brand gestoken...
Ben daar nog behoorlijk kapot van, dus niet teveel lullige/ slechte reacties aub..!

Oordeel zelf....
Misschien dat mensen mij wel herkennen van de sky...
Maar nu na dit gezeik van een mooie 3 jaar bijna elke dag sleutelen , strelen en een halve ton minder..
Heb ik de keuze genomen om 200% van mijn hobby te willen genieten en mijn veel wil storten op het circuit rijden en daarnaast veel oefenen met driften !!
En wat kun je beter kopen als het om betrouwbaar gaat en kwaliteiten voor beiden , dan een BMW !
Mochten jullie mij nu eens spotten weten jullie dat ik het ben en kun je me gerust aanspreken
Heb de BMW zo gekocht van een jongen die hem 10 jaar lang als showauto had!
Dat gaf mij wel meteen de doorslag eigenlijk en MOEST hem hebben ! (de meeste zijn al flink afgetrapt natuurlijk)
De buitenkant vind ik leuk, ik hou totaal niet van standaard en wil anders zijn dan de rest, dus Opvallen !
Zitten dikke keskin velgen 10J en 8,5J op, Bc schroefset met hardheid instelbaar en camber
Toen was ik al helemaal verkocht, onderstel dus al helemaal klaar en hoeft geen geld meer in
Verder leuk m3 interieur en heel veel spullen zoals spiegels, stootlijsten , bumper enz enz...
Ook de hella koplampen met angel eyes en xenon vind ik top staan!

Hier eindelijk veilig bij mij thuis

Ik heb er alweer flink veel aan gedaan , maar voordat ik dat post wil ik eerst ff weten of daar behoefte aan is
Ik hoop jullie vaak te spreken nog op evenementen en meetings
P.s. ik vergeet helemaal me grote schatje die me er altijd doorheen heeft gesleept en er ALTIJD voor me staat , van A naar B en voor lol op Circuit enz, maakt hem/haar niks uit
Eerst deze van beide van mijn coltjes, blauwe was van mijn broertje en heb ik verkocht..

En meteen mijn lieve poepie van een engelse stafford LEVI !