Mijn naam is Tom, 18 jaar en bedrijfsautotechnicus in het dagelijks leven.
al sinds het begin van mijn opleiding 2e bedrijfswagentechnicus, ben ik goed bevriend geraakt met een jongen uit mn klas. laat nou toeval zijn dat hij rond diezelfde tijd een hele mooie e36 coupé heeft ingevoerd. inmiddels zijn we bezig aan ons 1e bedrijfsautotechnicus diploma, en werd het na 2 jaar blijkbaar tijd voor hem, om aan de grote broer te gaan, een e60 530. we hadden al vaak genoeg lopen grappen over dat ik de auto dan zou kopen, jeweetwel hoe dat gaat.
nu het er echt aan zat te komen, ben ik er eens serieuzer tegen aan gaan kijken, en mag hobby geld kosten
De knoop doorgehakt, en dus binnenkort eigenaar van een 328 e36 coupé.
Het leuke vind ik dat het een auto met verhaal is. zo is hij nog geen half jaar terug omgebouwd naar 328, ipv de 1600 die niet zo fijn de bergen opging in Luxemburg
nou, genoeg gepraat, voor mij kan het niet snel genoeg 20 januari zijn, want dan ben ik de trotse eigenaar van deze beauty.

Nu weet ik inmiddels meer. Het is een Clubsport,de velgen zijn ook voor het type clubsport, en betreft een breedteset.
de foto's hieronder zijn niet van mijn auto, maar puur vergelijking, en het interieur is exact hetzelfde.