Marc E46 318i Touring 2002

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
kramar

Marc E46 318i Touring 2002

Bericht door kramar » 17 dec 2014, 12:54

Ik ben Marc (Kramar)en heb 2 weken geleden mijn eerste BMW ever gekocht. Een e46 dus. Het is het een 318i touring van het faceliftmodel uit 2002. het werd tijd voor een nieuwe gezinsauto omdat ik mijn mercedes (w123 230 uit '79) niet nog een keer de winter door wilde sturen. Die staat i.h.k. van de overgangsregeling nu 3 maanden te rusten en te wachten op wat nieuwe carrosserie-delen. Nu een BMW dus. Ik heb deze BMW's, de eE46 altijd erg mooi gevonden. Prachtig eigenlijk. Dit was de kans. Hij is niet ruim voor een station, maar wat rijdt ie lekker, en wat ziet ie er goed uit! Lekker origineel nog; daar hou ik van.
Ik hoop het forum vooral te gebruiken om wat meer kennis op te doen en advies m.b.t. onderhoud / reparatie. Ik ben een bescheiden zelfsleutelaar, maar zoek ook nog een betrouwbaar adres in de buurt. (Arnhem)

Bart70
Contacteer:

Re: Marc E46 318i Touring 2002

Bericht door Bart70 » 17 dec 2014, 13:53

Welkom hier Marc !

We zijn trouwens dol op fotootjes hier ;)

Mocht je nog vragen hebben over het forum, en/of hulp nodig hebben, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen :duim:

Verder wijs ik je graag op de zoekfunctie op dit forum, als je iets over een bepaald onderwerp zoekt, dan voorkomt het zoeken hiermee vaak het onnodig openen van een nieuw topic.

Verder wensen we je natuurlijk al het goeds met je nieuwe aanwinst en omdat het alweer bijna zover is, prettige feestdagen alvast :duimen:

p.s. ik heb je topictitel even aangepast zodat het wat overzichtelijker blijft hier

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Marc E46 318i Touring 2002

Bericht door mieske90 » 17 dec 2014, 20:23

Welkom op het forum Marc

foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op.

veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onder meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”