Marco E39 525 TDS Stelt zichzelf voor

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
E39525TDS

Marco E39 525 TDS Stelt zichzelf voor

Bericht door E39525TDS » 16 dec 2014, 18:33

Avond :zwaai:

Zal mezelf eerst even voorstellen:

Marco Schouten, 23 jaar uit Zevenaar ( omgeving Arnhem )
Vorige week een E39 525TDS gekocht ( maar dat hadden jullie misschien al in de gaten )

Ik had zostraks een probleem met de auto, dus even googelen en ik kwam hier uit. Het probleem klopte, de oplossing niet. Zal hier dalijk een topic over openen, aangezien me dat heel interessant leek voor jullie ook.

Zelf ben ik dus 23, heb een webshop in motoronderdelen en m'n passie is dan ook motorrijden/racen/motoren.
Momenteel heb ik ook nog een Volvo S70, en m'n geschiedenis zal ik maar niet noemen- dat waren allemaal auto's van 'dat andere merk uit Duitsland'.
En dan heb ik het niet over Audi, Volkswagen of Opel :whistle:

De 525TDS gekocht voor de lange afstanden, en ook vanwege de prijs. Eigenlijk vooral voor het 2de. Er zijn nog wat kleine dingen die ik op wil lossen, vandaar dat ik me even aanmeld.

Voor nu, een goedeavond en het topic verschijnt snel! :zwaai:

Bart70
Contacteer:

Re: Marco E39 525 TDS Stelt zichzelf voor

Bericht door Bart70 » 16 dec 2014, 19:51

Welkom hier Marco,

De andere merken worden je wel vergeven ;)

Als je vragen hebt over het forum, en/of hulp nodig hebt, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen :duim:

Verder ben ik natuurlijk benieuwd naar je probleem dat je opgelost hebt.

Zoek je iets over een bepaald onderwerp, probeer dan eerst de zoekfunctie, dit voorkomt vaak het onnodig openen van een nieuw topic.

Verder zitten we natuurlijk allemaal te wachten op fotootjes :whistle:

p.s. ik heb je topictitel even iets aangepast zodat het allemaal wat overzichtelijker blijft hier

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Marco E39 525 TDS Stelt zichzelf voor

Bericht door mieske90 » 17 dec 2014, 20:13

Welkom op het forum Marco

gelukkig dat de probleem is opgelost, met die kennis kun je waarschijnlijk wel wat mensen in de toekomst helpen.

over je geschiedenis zullen we niet praten, gelukkig ben je nu verstandiger geworden ;)

foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op.

veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onder meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”