Patrick BMW E39 525i M-sport

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Papa Hotel

Patrick BMW E39 525i M-sport

Bericht door Papa Hotel » 10 dec 2014, 14:30

Hallo mede BMW bezitters,

Sinds een paar weken ben ik de trotse eigenaar van een zwarte BMW E39 525i M-sport uitvoering uit 2003. De auto heeft slechts 142.000 km gelopen en heeft bijna alle denkbare opties uit de optielijst. Er zijn al een aantal zaken die ik heb uitgevoerd op deze auto. De halogeen lampen tbv de angel eyes zijn vervangen door LED lampen. Deze geven een wit licht die beter past bij de Xenon verlichting. De binnenspiegel is vervangen voor een nieuw exemplaar. Het electrochroom was kapot gegaan. Dit gaf vlekken in de spiegel. Verder heb ik het beeldscherm in het tellerhuis laten maken door Jurjen uit Den Helder (aanrader). Er zaten behoorlijk veel dode pixels op het display wat nu allemaal weer naar behoren werkt. Er zijn nog een aantal zaken die ik in de nabije toekomst laat uitvoeren. Het flushen van de automaat. Deze werkt nog naar behoren maar doe dit preventief. Inspectie 2 beurt laten uitvoeren door Offenga uit Franeker. Een aantal kleine beschadigingen van de lak herstellen dmv spotrepair. En als alles uitgevoerd is laat ik de auto poetsen icm lakverzegeling.

Ik hoop via dit forum meer te weten te komen over de E39 en vind dit een mooi medium om informatie in te winnen igv verbeteringen/ verhelpen van problemen.

Met vriendelijke groet,

Patrick

Bart70
Contacteer:

Re: Patrick BMW E39 525i M-sport

Bericht door Bart70 » 10 dec 2014, 14:52

Welkom op dit forum Patrick !

Mooie kilometerstand heb je nog, kun je voorlopig mee vooruit.

Klinkt goed en een mooi to do lijstje !

Fotootjes zijn we gek op hier :whistle:

Als je vragen over het forum hebt en/of hulp nodig hebt, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je graag helpen :duim:

Zoek je iets over een bepaald onderwerp, probeer dan eerst de zoekfunctie rechts boven op het forum.

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 10 dec 2014, 16:01

Welkom op het forum Patrick,

vele veilige kilometers toegewenst, daarnaast veel plezier op het forum. :duimen:
hopelijk kunnen we jou en je E39 een keer verwelkomen op één van onze meetings/events. :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Patrick O

Bericht door Patrick O » 10 dec 2014, 16:40

welkom!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”