Zwevert88 - E38 / E36
-
Zwevert88
Zwevert88 - E38 / E36
Hey Bimmerboys en Bimmergirls,
Ik ben Zwevert88
Heb momenteel 2 BMW's in mijn bezit:
-E38 728i
-E36 325TD (sloper)
Mijn hobby's zijn
-BMW uiteraard
-Dakarsport (zit namelijk in een rallyteam)
-sleutelen aan BMW's en oude vrachtwagens
De reden dat Ik me heb aangemeld is dat ik graag kennis uitwissel en op wil doen
om van elkaar slimmer te worden
Foto's volgen nog (zit namelijk weinig op de Pc)
Gr. (Zw)Evert
Ik ben Zwevert88
Heb momenteel 2 BMW's in mijn bezit:
-E38 728i
-E36 325TD (sloper)
Mijn hobby's zijn
-BMW uiteraard
-Dakarsport (zit namelijk in een rallyteam)
-sleutelen aan BMW's en oude vrachtwagens
De reden dat Ik me heb aangemeld is dat ik graag kennis uitwissel en op wil doen
om van elkaar slimmer te worden
Foto's volgen nog (zit namelijk weinig op de Pc)
Gr. (Zw)Evert
Re: Ff voorstellen: Zwevert88
Beste Evert,
Welkom op het forum !
Die Dakarsport lijkt me erg mooi maar zwaar.
Mocht je vragen hebben en/of hulp nodig hebben met betrekking tot dit forum, dan kun je altijd bij ons terecht
Welkom op het forum !
Die Dakarsport lijkt me erg mooi maar zwaar.
Mocht je vragen hebben en/of hulp nodig hebben met betrekking tot dit forum, dan kun je altijd bij ons terecht
-
Zwevert88
Dakarsport is zeer mooi en zwaar, coureurs monteurs en wagen hebben veel te verduren
Maar momenteel staat het op een laag pitje omdat er een baby opkomst is en druk heb met me werk (Daftrucks fabriek)
Maar kan ik via mijn iPhone/iPad foto's uploaden ?
En waar kan ik mijn onderdelen aanbieden die ik nog heb liggen van mijn oude E34 en de huidige E36 ?
Gr.
Maar momenteel staat het op een laag pitje omdat er een baby opkomst is en druk heb met me werk (Daftrucks fabriek)
En waar kan ik mijn onderdelen aanbieden die ik nog heb liggen van mijn oude E34 en de huidige E36 ?
Gr.
Zwevert88 schreef:Dakarsport is zeer mooi en zwaar, coureurs monteurs en wagen hebben veel te verduren
Gr.
Allereerst welkom hier Evert!
Uploaden van foto's doe ik zelf via Tinypic,
Onderdelen kan je aanbieden in het verkoop topic van het forum. (ergens onderaan).
indien je hulp nodig hebt met uploaden van foto's. geef je maar een gil!
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
Re: Zwevert88 - E38 / E36
Hoi Evert,
Foto's kun je vrij makkelijk uploaden via photobucket .com, deze hebben ook een app. Tinypic ken ik zelf niet.
Je moet dan de direct link kopiëren en hier op img klikken, tussen de twee keer img plaats je dan de link.
Verkopen van spullen kan pas als je tien nuttige berichten hebt geplaatst, dit doe je dan bij het daarvoor bestemde subforum, te weten, BMW Onderdelen.
Foto's kun je vrij makkelijk uploaden via photobucket .com, deze hebben ook een app. Tinypic ken ik zelf niet.
Je moet dan de direct link kopiëren en hier op img klikken, tussen de twee keer img plaats je dan de link.
Verkopen van spullen kan pas als je tien nuttige berichten hebt geplaatst, dit doe je dan bij het daarvoor bestemde subforum, te weten, BMW Onderdelen.
-
Zwevert88
Ik zie alleen maar bimmerportal traders staan
Maar ik zal tinypic proberen want Photobucket vind ik slecht krijg dat maar niet goed ;-) (sorry slechte ervaringen mee)
Maar ik zal tinypic proberen want Photobucket vind ik slecht krijg dat maar niet goed ;-) (sorry slechte ervaringen mee)
Boven BimmerPortal traders staat BMW onderdelen
Eerst tien zinnige berichten, zie forumregels (bovenaan de pagina).
viewforum.php?f=699
Eerst tien zinnige berichten, zie forumregels (bovenaan de pagina).
viewforum.php?f=699