ik ben jack uit schiedam,29 jaar oud, zzp-er en bijna papa van mijn zoon.
Altijd bmw fan geweest, heb in het verleden een z3 gehad een e39 525 en een e36 328 touring. nog een poosje met jappen gespeeld waaronder een skyline een 200sx en een primera p10 met een sr20det met ruim 370 pk.
Nu sinds een maand trots eigenaar van een e60 525d, bouwjaar 2004. Helaas na aanschaf wat probleempjes gehad, de vorige eigenaar had schijnbaar een ramkraak ofzo gepleegd, de brandstofleidingen bleken zwaar beschadigd, helaas niet gezien bij aanschaf. Doordat de brandstofpomp zoveel druk moest leveveren door de gedeukte slangen in deze stuk gegaan dus deze werd al snel vervangen. Onderhoud kende de ex-eigenaar ook niet dus een grote beurt moest eraan geloven. momenteel loopt de motor soms nog wat haperig op temperatuur hier zijn we druk bezig met zoeken naar een oplossing. In de toekomst wil ik een creme leder interieur plaatsen. Tevens een mooi setje sloffen, de 128 style spreekt me erg aan. De winter ga ik door op de 16 inch sloffen met winterbaneden. Dus mocht iemand een mooi creme leder interieur weten of een setje 128`s hou ik me aanbevolen. Ik ben een enorme zeikerd wat mijn autos betreft dus alles moet precies en perfect zijn. Ik zal in de toekomst nog wel het een en ander aan vragen gaan stellen denk ik dus alvast bedankt voor alle antwoorden!
Ik weet niet of jullie wel eens meetings organiseren, maar zoja hou ik me aanbevolen voor een gezellige dag!
Groetjes jack!