Mijn naam is 'Youpy' ben momenteel 41 jaar en kom uit Noord-Brabant, regio Den Bosch/Eindhoven.
Lang geleden in het bezit geweest van een BMW 320i 24v E36 uit 1991 mauritsiusblauw met 3-delige 17" BBS-ers en na VW, Audi en Mercedes, nu toch weer terug bij BMW!
Sinds kort in het bezit van een BMW 535D Exe Automaat E60 uit 2005 met 150.000 km op de teller (NAP) :
BMW 5 Serie 535d Automaat Executive Navi / Leder / Xenon / Pdc V+A

Kleur: Titaangrijs metallic
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: feb 2005
Km-stand: 150.000 km
Aantal deuren: 4-deurs, sedan
ABS (anti blokkeer systeem), Airbags, Airco, ASR (anti slip regeling), Audio installatie, Bandenspanningcontrolesysteem, Bi-xenon, Binnenspiegel automatisch dimmend, Bluetooth telefonie, Boekjes aanwezig, Boordcomputer, Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar, Buitenspiegels in carrosseriekleur, Bumpers in carrosseriekleur, Climatic, Comfort-line, Cruise control, Dealer onderhouden, DSC (dynamic stability control), EBD (electronic brakeforce distribution), ESP (elektronische stabiliteits programma), Glas getint, Gordijnairbags voor en achter, Lederen bekleding, Leeslampjes achter, Leeslampjes voor, Lichtmetalen velgen 17 inch, Luxe kenteken-platen, Metallic lak, Middenarmsteun, Mistlampen voor, NAP (nationale autopas) aanwezig, Navigatiesysteem, Onderhoudshistorie aanwezig, Parkeersensoren voor en achter, Radio-stuurbediening, Radio met cd-speler, Ramen voor en achter elektrisch bedienbaar, Regensensor, Remindicator, Roetfilter, Side-airbags voor, Stoelen verwarmbaar, Stuur bekleed met leder, Stuurbekrachtiging, Telefoon, Vision-line, Voorstoelen elektrisch verstelbaar, Xenon koplampen, Zonnescherm elektrisch bedienbaar
Hele mooie en perfect dealer onderhouden 535d. Volledige onderhoudshistorie aanwezig, boekje volledig ingevuld! O.a. Navigatie, lederen bekleding, xenon verlichting meedraaiend, parkeersensoren voor en achter, stoelverwarming, bluetooth, etc.
Ik hoop hier nog veel leerzame kennis op te doen en als ik het kan help ik jullie natuurlijk ook!
Vriendelijke groet,
Youpy