Voorstelrondje.

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Baksteen
Contacteer:

Voorstelrondje.

Bericht door Baksteen » 17 jun 2014, 10:23

Baksteen dus.

En die naam komt vanaf BMW, alleen dan vanaf de K-serie motorfietsen waar ik tonnen mee gereden heb.

Na jaren alleen motor gereden te hebben sinds anderhalf jaar ook weer in auto's te vinden, in een jaar tijd van een Peugeot 106, Seat Toledo, Volvo S80 in een Volvo S60 terechtgekomen en nu geïnteresseerd in een 320 diesel.

Ooit... heb ik al eens een BMW 320 gehad, 6 cilinder uit begin jaren 80...kreng liep met 75% gas geven als 225 :gek: maar dat was dan ook het enige positieve aan die auto, dat ie verdomd hard reed :leip:

De 320, moet natuurlijk een 2.0 zijn.
En veel ruimte heb ik niet nodig, ik heb de Compact niet altijd een mooie auto gevonden....maar zit er nu toch over te denken ;)

Ik ben natuurlijk alvast op zoek of iemand de auto en historie kent viewtopic.php?f=29&t=39912

Beens1

Re: Voorstelrondje.

Bericht door Beens1 » 17 jun 2014, 16:43

Welkom!
Succes met de zoektocht naar een knappe wagen!

Mooie compact trouwens. Vindt de verkoop tekst van de advertentie wel wat: 'Ja jonguh?' :leip:
Als je gaat kijken, kijk dan of de onderhoudshistorie sluitend is. Wellicht kun je kijken wat er zoal gedaan is de laatste tijd/jaren met de slijtage onderdelen.
Houdt zeker bij wagens met zulke kmstanden een buffer voor onvoorziene reparaties.
Oh ja, en vergeet de naam van de aanbieder niet even te googlen op bijvoorbeeld reviews/referenties.
Kan in sommige gevallen een hoop ellende schelen.

Baksteen
Contacteer:

Bericht door Baksteen » 17 jun 2014, 17:34

Beens1 schreef:Welkom!
Succes met de zoektocht naar een knappe wagen!

Mooie compact trouwens. Vindt de verkoop tekst van de advertentie wel wat: 'Ja jonguh?' :leip:
Als je gaat kijken, kijk dan of de onderhoudshistorie sluitend is. Wellicht kun je kijken wat er zoal gedaan is de laatste tijd/jaren met de slijtage onderdelen.
Houdt zeker bij wagens met zulke kmstanden een buffer voor onvoorziene reparaties.
Oh ja, en vergeet de naam van de aanbieder niet even te googlen op bijvoorbeeld reviews/referenties.
Kan in sommige gevallen een hoop ellende schelen.
Klopt, van die tekst. Ik vermoed dat de eigenaar er zelf een tijdje in heeft gereden, hij staat nl al iets meer dan een half jaar op naam van t bedrijf en hij is er uitvoeriger over als over andere auto's op de site.

Ik lees op I-net iig dat ze zijn uitverkozen tot beste garage van hun verstigingsplaats.
Wel een heel klein plaatsje... vermoed dat ze ook de enige zijn :whistle:

PS: Als ik op jouw link [Te koop: Styling 35] onderin het veld klik....krijg ik de melding "Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen" .... mis ik nog een soort geheim forum voor ingewijden ofzo ?

Beens1

Bericht door Beens1 » 17 jun 2014, 18:31

Op het forum is een soort marktplaats-hoek. deze is enkel in te zien wanneer je bent ingelogd. Daarnaast moet je een minimaal aantal reacties hebben om daarin te kunnen kijken. Volgens mij zit de grens op 10 berichten die je gepost moet hebben.

Baksteen
Contacteer:

Bericht door Baksteen » 17 jun 2014, 19:20

Beens1 schreef:Op het forum is een soort marktplaats-hoek. deze is enkel in te zien wanneer je bent ingelogd. Daarnaast moet je een minimaal aantal reacties hebben om daarin te kunnen kijken. Volgens mij zit de grens op 10 berichten die je gepost moet hebben.
Damn... ik zou er nieuwsgierig van worden, even doorschakelen naar reply nr 10 :driving: :P

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”