Introductie Freude am fahren 2.0

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Yourstruly033

Introductie Freude am fahren 2.0

Bericht door Yourstruly033 » 22 mei 2014, 11:42

Nou... Ik zal me maar even voorstellen haha..

Mijn naam wil ik liever (nog) niet prijsgeven gelijk opt internet, dus laten we maar op houden dat ik Williams heet.
Ik ben 24 jaar en ben woonachtig int midden van Nederland (033 regio).

Mijn reden van lidmaatschap is om (hopelijk) tips te kunnen geven en om tips en hulp te krijgen over mn voortuig.
Maar ook lijkt het me gezellig om is een keer lid te zijn van een forum, wat ik nog nooit was.
Ik was meer de "spook-lid" die alleen maar las en nooit reageerde, simpelweg omdat ik me niet had geregistreerd.
Enfin werd me liefde voor de Germaanse merk steeds groter en ben ik nu al met mn tweede Duitse (zevende auto) auto aan het reizen door het pad der leven(?). Miscchien een beetje dramatisch maar ik beschouw al mn autos als een verhaal, ervaring en ja nja een lid. Ik rijd veel met mn auto's en jaa harten in gebroken, eigen hart ook wel gebroken. Dusja ik ervaar veel in me auto's haha

Maar ik dwaal een beetje af, zelf ben ik op dit moment een trotse bezitter van een E39 uit 97. En tja wat kan ik zeggen behalve. WAT EEN AUTO... geweldig, echt geweldig. Hiervoor had ik een E36 en dat is net een racekartje geworden in vergelijking met de E39, terwijl ik ook echt verliefd was en nog ben op de E36. FREUDE AM FAHREN :W

Ik hou de introductie voor nu nog even kort, vanwege het feit dat ik op werk ben en niet te veel afgeleid kan zijn haha. Foto's en verslag volgt nog!!

Ondertussen verwijs ik je anders naar een forum van autoweek waar ik tevens ook bezig ben met me review.
Feedback en hulp is altijd welkom :duimen:

Link om ook even me auto te zien is: http://www.autoweek.nl/autoreview/38354/bmw-523i :driving:

Bart70
Contacteer:

Re: Introductie Freude am fahren 2.0

Bericht door Bart70 » 22 mei 2014, 12:09

Welkom en leuk verslag :duim:

Is het nog goed gekomen met je koplamp ?

Yourstruly033

Bericht door Yourstruly033 » 22 mei 2014, 13:22

Bart70 schreef:Welkom en leuk verslag :duim:

Is het nog goed gekomen met je koplamp ?

Dankjewel Bart70! :shine: jij ook leuke E60!

Nou.. het is nog gaande, ik had het gisteravond geschreven, dus ik ga na werk even langs de winkel om een oplossing te vinden hiervoor

Mja zoals het er nu uitziet wil ik gewoon een nieuwe unit, zal deze niet meer 100% vertrouwen :X

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 22 mei 2014, 16:19

Groot gelijk, als het een beetje een goed bedrijf is zullen ze hier ook niet moeilijk over doen, succes en we lezen het wel weer hoe het afloopt :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”