verwarming alleen maar heet
verwarming alleen maar heet
beste leden
ik ben sinds vrijdag in het bezit van een e36 coupe 316i.
Nu heb ik een aantal kleine problemen me verwarming valt niet te regelen is analoog dus drie draai knopen welke stand ik hem ook zet hij blijft heet nu heb ik gelezen over een kachelkraan maar ik ben niet bekend met bmw techniek heb altijd peugeot gereden haha.
En het rare is dat hij alleen maar warme lucht op het raam blaast of naar mn benen meer niet.
Dus ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen heb mn radiateur onlucht en bij gevuld.
probleem twee is de electronica de vorige eigenaar heeft een bypass gemaakt van de knipperlichten naar de knipperlichten in het zij paneel waarom vraag ik me dan af nu denk ik zelf dat er een probleem is want mn achterlichten reageren ook niet al te best met remmen enzo.
Ik hoop dat er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben en mij kunen helpen.
ik ben sinds vrijdag in het bezit van een e36 coupe 316i.
Nu heb ik een aantal kleine problemen me verwarming valt niet te regelen is analoog dus drie draai knopen welke stand ik hem ook zet hij blijft heet nu heb ik gelezen over een kachelkraan maar ik ben niet bekend met bmw techniek heb altijd peugeot gereden haha.
En het rare is dat hij alleen maar warme lucht op het raam blaast of naar mn benen meer niet.
Dus ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen heb mn radiateur onlucht en bij gevuld.
probleem twee is de electronica de vorige eigenaar heeft een bypass gemaakt van de knipperlichten naar de knipperlichten in het zij paneel waarom vraag ik me dan af nu denk ik zelf dat er een probleem is want mn achterlichten reageren ook niet al te best met remmen enzo.
Ik hoop dat er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben en mij kunen helpen.
- VerzinZelf
Re: verwarming alleen maar heet
Wat betreft je verwarming zou ik hem er eens uit halen.
deze word mechanische geregeld. de draaiknop zit vast aan een kabel. het kan zijn dat deze gebroken is. dan kan je draaien wat je wilt maar dan gebeurt er niks.
En over de knipper lichten. het kan zijn dat deze er later zijn ingebouwd. alle modellen voor 95 hadden geen knipperlichten in de zij schermen.
wat je met je achterlichten bedoelt begrijp ik niet. doen alle lichten het niet of alleen specifieke die het niet doen?
deze word mechanische geregeld. de draaiknop zit vast aan een kabel. het kan zijn dat deze gebroken is. dan kan je draaien wat je wilt maar dan gebeurt er niks.
En over de knipper lichten. het kan zijn dat deze er later zijn ingebouwd. alle modellen voor 95 hadden geen knipperlichten in de zij schermen.
wat je met je achterlichten bedoelt begrijp ik niet. doen alle lichten het niet of alleen specifieke die het niet doen?
Bedankt voor je snelle reaktie maar zit die kachelkraan achter m'n bedieningspaneel ??
Klopt het ook dat de fan van de radiateur altijd draait ??
Klopt het ook dat de fan van de radiateur altijd draait ??
Het is waarschijnlijk je kachelkraan...ik heb precies het zelfde gehad...kachelkraan zit als je voor je motorkap staat recht tegen het schutboord...dit is bij 6 cilinders in ieder geval...4 cilinders weet ik niet zeker
Bmw e36 316 Sedan verkocht
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Nu lekt m'n radiateur in eens coolvloeistof aan de onder kant geen scheurtjes of breukjes
Komt het niet van bovenaf zetten (dus bij bijvoorbeeld je ontluchtingsnippel)?
Zou ook kunnen maar heb ik er dan te veel ingedaan want had hem gevuld tot aan het cold niveau toen ishik gaan lekker en nu zit hij onder het niveau
beste leden mn kachelkraan heb ik vervangen en idd nu heb ik weer warme en koude lucht als ik stil sta en niet alleen tijdens het rijden bedankt voor de hulp op naar het volgende probleem