Ik ben nieuw op dit forum. Daarom is het wel netjes om mijzelf even voor te stellen. Mijn naam is Wing (Chinese afkomst). Ik ben een autogek in hart en nieren. In de 31 jaar dat ik auto mag rijden heb ik al heel veel verschillende auto's gehad. Ik heb Japans, Italiaans, Zweeds en Duits gereden. Mijn laatste daily driver was een Volvo V50 1.6 diesel e-drive. Een behoorlijk zuinige auto met best een behoorlijke wegligging. Maar ik miste toch iets. Ik besloot maar eens uit de ban te springen en ben gegaan voor een 535D uit 2006 (in 2008 ingevoerd uit Duitsland).
Ik begrijp dat men hier dol is op specs. Dus hier wat info:
Type: 535 D High executive automaat
Kleur: zwart
Bekleding: zwart leder, volledig electrisch verstelbaar met geheugenstand per sleutel inclusief electrisch verstelbaar stuurkolom en inklapbare spiegels.
Extra's: panorama dak, professional navigatie, M-onderstel en stuurwiel, geïntergreerde rolgordijnen achter, bekerhouders, verwarmde voorstoelen, stand-ventilatie (hebben ze dat allemaal?), vijfspaaks sportvelgen (17 inch), PDC, Xenon Afneembare trekhaak komt er binnenkort op.
Al met al dus een behoorlijk volle bak. In ieder geval mijn meest luxe auto tot nu toe
Zoals ik al schreef, ik ben dus een echte autogek. Naast deze beemer hebben we nog een aantal andere hobby auto's. Eenvoudige dingen probeer ik zelf te doen (de trekhaak ga ik zelf monteren). Het eerst wat er nu gaat gebeuren is het verversen van de versnellingsbakolie met een flushbeurt. Daarna loop ik de auto deels zelf na. Ik ga ook uitzoeken of de swirlflaps al verwijderd zijn. Zo niet dan laat ik dat verwijderen (maar misschien doe ik het zelf).
Jullie zijn ook dol op foto's heb ik begrepen. Daarom hier een plaatje.

Van tijd tot tijd zal ik waarschijnlijk wel wat technische vragen stellen. Ik heb hier en daar al wat ingelezen en heb al gezien dat er behoorlijk wat kennis aanwezig is. Ik maak hier graag gebruik van