Al een tijdje een inactief lid van het forum, maar laatste weken maak ik er wat meer gebruik van, dus toch maar even voorstellen!
In juli 2011 heb ik mijn eerste BMW aangeschaft, dream coming true! Nadat ik op mijn 18e al in de BMW 535i van mijn ouders mocht rijden altijd een BMW willen hebben. Het betreft een BMW 120D, 3drs, uit 2008 die ik bij de dealer in de premium selectie heb gekocht met destijds 27.000km op de teller.
Inmiddels bijna 50k km verder en nog steeds elke dag gelukkig met mijn auto. Aan goede foto's ontbreekt het helaad op dit moment (harde schijf crash gehad) maar in de zomer zal ik nieuwe strakke plaatjes schieten van mijn auto. De huidige wintervelgen zijn nou niet de aller mooiste ooit.
Wat heb ik gedaan met mijn auto: weinig! Opzich al heel tevreden met de uitvoering zoals hij kwam, PDC achter, regen/licht sensor/cruise control etc. En die motor is echt heerlijk! In de loop der tijd wel een Parrot carkit ingebouwd met stuurwielbediening en deze week mijzelf een groot plezier gedaan door de business radio te vervangen voor een professional. Verder nog helemaal "stock".
Een foto die ik momenteel wel heb (telefoon camera):

Mijn winterbandjes (vorig jaar aangeschaft):

Al bij al super tevreden met de auto dus! Wel hou ik mijn ogen open mocht er ooit een 1-serie coupe met mijn motor voorbij komen! En al aan het sparen voor de eerste 2-series die over een aantal jaar in de occasion zullen komen.