Ik heb mij hier in geschreven voor tips en tricks, omdat ik nog wat kleine plannen heb met mijn wagen en ze netjes te onderhouden
IK was al een tijdje aant het zoeken achter een mooi verzorgde bmw die een volledig ingevult boekje heeft en weinig km en kwam op 31dec deze tegen , toch mooi om zo het jaar te eindigen!
Mijn wagen is een 318d van 11/2003 en heeft de nieuwere motor met 1995cc en 280nm. En heeft slechts 133000km, super zou dus met onderhoud nog een aantal jaar mee kunnen. Opties is basic, heeft automatische airco en elektrische ruiten samen met een sportstuur zonder knopjes. optisch enkel het mooie satje 17" velgjes vanvoor liggen er 225 bandjes op vanachten 245 met rubber van continental
Ik wil hem volgende maand inschrijven maar tegen die tijd wil ik eerst een groot onderhoud doen inc de multiriem met waterpomp en verse remolie. Zodat ik netjes kan starten met rijden!

mocht de foto nie gaan=> https://www.dropbox.com/sh/c8p4cg3l338spoj/JzUAtvyFls#/
Plannen voor de toekomst!
Dif en versn olie wisselen, en alles wat rubber is nagaan en/of vervangen... MUST!!
Multi functioneel stuur, met een werkende cruise control!
afneembare trekhaak...geen haast bij
interieur lijstjes nieuw of even wrappen...
Middenconsole met armsteun! must!
aux ingang...
En een leder interieurtje! die zijn met hopen te vinden maar ik wil die fantastisch mooie sportstoelen! en liefst elektrisch
Een mooie zwarte hemel.
(twijfel over een lichte verlaging :p)
En hierna bollen naar de 400000KM !
vo wie er interesse in heeft, vorige wagen: golf 3 gti 8v 1995, gekocht op 2008 met 143000km verkocht 2013 met 370000km op de klok...saaie saaie auto