wat klopt er niet ? E36 318IS
- dj.verhulst
- Contacteer:
wat klopt er niet ? E36 318IS
Ik vind het wel leuk om een beetje auto's te kijken, heb geen concrete koop plannen.
En kwam dit tegen http://link.marktplaats.nl/551897922
lijkt redelijk netjes, wel veel gelopen maar met goed sluitend onderhoud en normaal gebruik hoeft dat geen probleem te zijn.
Maar wat zie ik al een jaar verlopen APK ,, privé persoon, hoe doet ie dat dan,, ergens geparkeerd ?
staat al een tijd te koop,, normaal zijn leuk geprijste 318IS snel weg, net zo snel als een 320 maar dan zuiniger en trekt er wat beter aan bij lage en midden toeren ( vergeleken met de niet vanos modellen )
kent iemand deze wagen ?
had deze trouwens niet de silvere knippers en de nieuwere achterlichten moeten hebben ?
En kwam dit tegen http://link.marktplaats.nl/551897922
lijkt redelijk netjes, wel veel gelopen maar met goed sluitend onderhoud en normaal gebruik hoeft dat geen probleem te zijn.
Maar wat zie ik al een jaar verlopen APK ,, privé persoon, hoe doet ie dat dan,, ergens geparkeerd ?
staat al een tijd te koop,, normaal zijn leuk geprijste 318IS snel weg, net zo snel als een 320 maar dan zuiniger en trekt er wat beter aan bij lage en midden toeren ( vergeleken met de niet vanos modellen )
kent iemand deze wagen ?
had deze trouwens niet de silvere knippers en de nieuwere achterlichten moeten hebben ?
niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Re: wat klopt er niet ? E36 318IS
Zal wel geschorst zijn dan he. Ziet er ook redelijk uitgeleefd uit op de foto's dus kan me voorstellen dat hij lang staat.
- dj.verhulst
- Contacteer:
met 3 ton vind ik het niet zo gek dat je slijtage aan de stoelen en bekleding ziet.
heb inmiddels gekeken bij de RWD ,, bij APK stond NVT en status voertuig op geexporteerd,, dus ding kan van MP af.....
of ie is van zo'n gladde kikker , die de kenteken platen als gejat opgeeft, nieuwe aanvraagt, die hem uitvoert , de oude platen er weer op doet, en dan zo rond rijd , zonder MRB,, verzekering en APK, en geen bekeuringen meer krijgt,, je word toch niet zo snel meer voor papier controle gepakt,, weet niet of je met nieuwe platen een aantekening krijgt op je papieren kenteken bewijzen, dat je een vervolg code krijgt omdat je platen "kwijt" waren, dan zolang ze niet in de database kijken zou er niet eens wat aan de hand zijn.
als iemand zich wat rustig houd kan dat lang goed gaan ook.......
heb inmiddels gekeken bij de RWD ,, bij APK stond NVT en status voertuig op geexporteerd,, dus ding kan van MP af.....
of ie is van zo'n gladde kikker , die de kenteken platen als gejat opgeeft, nieuwe aanvraagt, die hem uitvoert , de oude platen er weer op doet, en dan zo rond rijd , zonder MRB,, verzekering en APK, en geen bekeuringen meer krijgt,, je word toch niet zo snel meer voor papier controle gepakt,, weet niet of je met nieuwe platen een aantekening krijgt op je papieren kenteken bewijzen, dat je een vervolg code krijgt omdat je platen "kwijt" waren, dan zolang ze niet in de database kijken zou er niet eens wat aan de hand zijn.
als iemand zich wat rustig houd kan dat lang goed gaan ook.......
mooie uitlaat
komen daar tennisballen uitgeschoten
komen daar tennisballen uitgeschoten
- dj.verhulst
- Contacteer:
is ook zeker mijn keuze ook niet.
zou zo iets er snel afhalen zeker als het alleen maar een opzet stuk is.
zou zo iets er snel afhalen zeker als het alleen maar een opzet stuk is.
Volgens mij had de bestuurder honger tijdens het rijden 
Met 3ton op de teller en altijd de hand op die plaats.. vind ik niet vreemd dat het stuur er zo uitziet.
Al moet ik wel zeggen dat het stuur van de E36 318iA '97 hier met ruim 325k nog steeds helemaal heel is en zo goed als geen slijtage vertoond. En ja, het is het eerste stuur.
Al moet ik wel zeggen dat het stuur van de E36 318iA '97 hier met ruim 325k nog steeds helemaal heel is en zo goed als geen slijtage vertoond. En ja, het is het eerste stuur.
- dj.verhulst
- Contacteer:
toen ik 20 jaar geleden bij een BMW dealer werkte ,, zag ik mensen die een BMW in 2 a 3 jaar en 20 a 40 K per jaar meer konden uitwonen dan de meeste E36 op marktplaats met enkele tonnen op de teller......
en dat waren de mensen die ze nieuw kochten of leasen.......
en dat waren de mensen die ze nieuw kochten of leasen.......
We kunnen hier lang over doorpraten,
maar wat mij betreft gaat het hier gewoon om een e36 die afgeschreven is, hij heeft zn trouwe dienst erop zitten, hij is vrij kaal (lees: niet bijzonder) Dus ik zie niet in wat we hier nog mee moeten, bruikbare onderdeeltjes eraf halen en de rest naar de sloop brengen lijkt me… Staat beter spul te koop!
maar wat mij betreft gaat het hier gewoon om een e36 die afgeschreven is, hij heeft zn trouwe dienst erop zitten, hij is vrij kaal (lees: niet bijzonder) Dus ik zie niet in wat we hier nog mee moeten, bruikbare onderdeeltjes eraf halen en de rest naar de sloop brengen lijkt me… Staat beter spul te koop!
>>>>Showroom E36's<<<<
- dj.verhulst
- Contacteer:
je heb een punt dat het beter is om te zoeken naar wat anders, maar ik ben niet actief aan het zoeken naar een 3 serie , vind het gewoon leuk om te kijken, of iemand moet m'n huidig koekblik plat rijden