orginele zwart plastic bumpers spuiten
-
Roan Lokhorst
orginele zwart plastic bumpers spuiten
hallo,
ik heb een bmw van 1992 dus zijn mijn bumpers niet in carrasorie kleur, is het mogelijk deze bumpers te laten spuiten? of kan ik beter andere blanke bumpers bestellen?
zo ja weet iemand wat dit ongeveer kost?
de kleur van mijn auto is: graniet silver metalic
ik heb een bmw van 1992 dus zijn mijn bumpers niet in carrasorie kleur, is het mogelijk deze bumpers te laten spuiten? of kan ik beter andere blanke bumpers bestellen?
zo ja weet iemand wat dit ongeveer kost?
de kleur van mijn auto is: graniet silver metalic
Re: orginele zwart plastic bumpers spuiten
Lijkt me simpel, rij naar een autospuiterij en laat een prijsopgaaf maken!
Elke spuiter heeft weer een ander prijskaartje, kunnen wij zo weinig zinnigs over zeggen lijkt me!
Elke spuiter heeft weer een ander prijskaartje, kunnen wij zo weinig zinnigs over zeggen lijkt me!
>>>>Showroom E36's<<<<
Hij vroeg zich ook af de plastic skirts gespoten kunnen worden ja of nee, vraag ik me eigen ook eigenlijk af aangezien ook een 92 coupe heb voor bumper in carrosserie kleur maar de skirts en onderste randje van achterbumper zwart plasticDcreator schreef:Lijkt me simpel, rij naar een autospuiterij en laat een prijsopgaaf maken!
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Skirts en bumpers kunnen gewoon gespoten worden...
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Als je echt skirts hebt, dan zijn die inderdaad van kunststof. Is het standaard de dorpels, dan heb je te maken met metaal. 't Is dan maar net welke primer je nodig hebt.
Dit is de mijne, onderste bumper delen voor en achter zijn ook lichter van kleur graag wil ik deze zelf spuiten alleen ik denk dat een busje motip van de brezan niet voldoende is en niet echt mooier op word ik heb de kleur diamant zwart
ook zitten twijfelen voor M bumpers maar gezien de schade die aan de auto zit issie het niet waard DENK IK
wat denken jullie?
maar de kosten om te laten doen liggen ook aardig hoor

ook zitten twijfelen voor M bumpers maar gezien de schade die aan de auto zit issie het niet waard DENK IK
wat denken jullie?
maar de kosten om te laten doen liggen ook aardig hoor

je moet eigelijk wel naar een auto spuiter toe want metaal neemt verf anders op als dat plastic dat diet en die mannen weten presies hoe ze die kleur goed kunnen krijgen (heb t gehad men men oma's auto)
Dit?
Mijn auto heeel lang geleden
Zelf gedaan.
Voor

Na

Voorbumper had ik niet gedaan omdat er een M-bumper op kwam, onderhand heb ik em compleet M-pakket
Mijn auto heeel lang geleden
Voor

Na

Voorbumper had ik niet gedaan omdat er een M-bumper op kwam, onderhand heb ik em compleet M-pakket
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Voor de kunststof delen moet je inderdaad een kunststofprimer hebben, voordat je de kleur erop spuit (logisch).
In het voorbeeld van Nassje, zijn de skirts de standaard metalen dorpels. Die moet je vooraf behandelen met een primer voor metalen.
In het voorbeeld van Nassje, zijn de skirts de standaard metalen dorpels. Die moet je vooraf behandelen met een primer voor metalen.
Zijn die skirts van metaal ja? ik dacht dat dat plastic was zelfde als dat onderste deel van de achterbumperBeens1 schreef:Voor de kunststof delen moet je inderdaad een kunststofprimer hebben, voordat je de kleur erop spuit (logisch).
-
Roan Lokhorst
bedankt voor de reacties, voor mijn bumpers ga ik inderdaad wel even naar een spuiter in de buurt.
echter heb ik een keer op een filmpje gezien hoe een amerikaan zijn stale sideskirts, met een schoon maak middel bewerkte, onder de beschermlaag die grijs is zit namelijk de kleur van de auto. is dit ook zo met europese modellen?
echter heb ik een keer op een filmpje gezien hoe een amerikaan zijn stale sideskirts, met een schoon maak middel bewerkte, onder de beschermlaag die grijs is zit namelijk de kleur van de auto. is dit ook zo met europese modellen?
Ja, de standaard dorpel, zoals op de foto's van Nassje zijn van metaal.
Ja, bij de europese modellen zit er ook de carrosseriekleur onder die rand (alleen bij de dorpels), maar het is een crime om dat mooi schoon te krijgen. Ik heb een poging gedaan bij mijn oude wagen destijds, was meer dan een kwartier bezig met een stukje van 4*4cm.
Ik heb toen alles 'gewoon' gespoten in kleur.
Bij mijn huidige wagen heb ik de rand gespoten in matzwart. (was lichtgrijs)
Ja, bij de europese modellen zit er ook de carrosseriekleur onder die rand (alleen bij de dorpels), maar het is een crime om dat mooi schoon te krijgen. Ik heb een poging gedaan bij mijn oude wagen destijds, was meer dan een kwartier bezig met een stukje van 4*4cm.
Ik heb toen alles 'gewoon' gespoten in kleur.
Bij mijn huidige wagen heb ik de rand gespoten in matzwart. (was lichtgrijs)