Wat betreft jouw kennis over BMW, daar ga ik geen woorden aan vuil maken. Ik ken je niet, en ik weet niet hoeveel je al aan BMW gesleuteld hebt.
Wat betreft bovenstaand verhaal, ik heb een glimlach op m'n gezicht. Het lijkt wel of je een een droom beschrijft, of een sprookje. Ik ben het totaal niet met jouw mening over BMW eens.
Dat elke BMW boven de 170pk een beest zou zijn is natuurlijk wel een goede grap. De bestuurder bepaald wat de auto doet en 'is'. Zelf heb ik een E46 330i. Ik heb mijn auto nog nooit water gegeven, en poets hem heel zelden (1x per jaar zou veel zijn). Het 'beest' heeft mij nog nooit gebeten. Rijden in natte omstandigheden? Geen enkel probleem. Zorg dat je goeie banden hebt en een onderstel wat in orde is. Dan is er grip zat. Ik heb op sneeuw en ijs gereden. Dat laatste is zeker geen fijne ervaring, omdat je bijna niet de mogelijk hebt om te stoppen. Maar er was geen enkel moment sprake van dat de auto onbestuurbaar werd.
Maar waar ik vanaf nu over ga hebben is alles boven de 170PK en niet daar beneden. En wat ik ermee bedoel is, dat ze in het algemeen agressief zijn. Dus niet het mensen zelf of de chauffeurs zelf. BMW is gewoon agressief....
Hier spreek je jezelf tegen.....en vervolgens dat hij tegen een boom aan heeft geknald. Dit komt natuurlijk veel voor bij onervaren mensen.
Conclusie: De bestuurder bepaald wat de auto doet. En niet andersom. Daar zijn de geleerden nog mee bezig, maar die auto's zijn nog niet op de markt.