Mijn naam is Luke, ik ben 22 jaar en heb mijn eerste BMW gekocht. Ik ben een tijd op zoek geweest naar een 320d(A) Touring, aantal keer een 320d bekeken maar was het allemaal niet helemaal. mijn 320d vinden bleek lastiger dan gedacht.
E39, dat ging 'm dus worden, hierin bleek iets meer keuze. Gisteren een 525dA Touring wezen bekijken met 220.000km, bij aankomst lag deze met de trekhaak op de grond, werd opgelost... Ook bleek het onderhoudsboekje verdwenen maar meneer was vergeten één rekening van de Kwik-Fit te ontvreemden, de auto had namelijk bij 350.000km nog een beurt gehad van €600,-. Beetje vreemd met 220.000 op de teller.
Ergens anders een 320dA Touring gevonden maar deze reed net weg voor een proefrit en bleek daarna gelijk verkocht, eind gereden voor niets (achteraf was de auto niet zo bijzonder).. Wél stond er nog een 320i Touring uit 2001, net vóór facelift, die op het eerste gezicht netje eruit zag. Toch maar eens nader bekeken en dit bleek een prachtwagen. Van binnen erg netjes bijgehouden en als nieuw, hij rijdt heerlijk en heeft zijn onderhoud gehad. Toch maar met deze de zaak verlaten. (Tenminste, met een overeenkomst, ga hem het weekend ophalen.)
[Foto's verwijderd]
Ik vind zelf de zilveren omlijsting om de ramen erg mooi en een zwarte hemel! De sierlijsten in het interieur vind ik ook erg mooi, donker hout (ik weet de kleurnaam nog niet, nog niet in verdiept)
Enige dat ik 'mis' in de auto is cruise control, er zit wel een mooi sportstuur in. Ik heb op het forum begrepen dat het niet al te moeilijk is om een cruise control + radio bediening in het stuur te zetten.
Wanneer ik de auto heb, zal ik hem netjes poetsen en betere foto's maken.
EDIT:
Ik kon niet wachten tot na het weekend en heb vandaag de auto opgehaald. Onderstaand de foto's met de winterwielen al gemonteerd:

Met de volgende opties:
- 317 Orientblau Metallic
E3AT Stoff Flock Raute/Anthrazit
0534 Klimaautomatik
0226 Sportliche fahrwerksabstimmung
0255 Sport-lederlenkrad
0386 Dachreling
0438 Edelholzausfuerung
0660 Radio BMW reverse