Weet iemand hoe je de schakelaars vd stoelverwarming uit het midden paneel bij de pook eruit krijgt?
Ik heb een storing: schakelaar blijft 3-5 tellen branden, springt uit, bij rijders stoel wordt alleen de rug warm...
schakelaar stoelverwarming
schakelaar stoelverwarming
BMW 323i coupe
- SanderZuyderduyn
Re: schakelaar stoelverwarming
Hallo, als ik het goed gezien heb is jou E36 voorzien van een boordcomputer.
Deze boodcomputer dient eerst uit de center console gehaald te worden. Dit kan je doen door je vinger door het gaatje bovenin het opbergvakje (opbergvakje onder de boordcomputer) te steken en vervolgens de boordcomputer vanaf de achterkant uit de center console te drukken.
Waneer de boordcomputer eruit is, kan je nu het opbergvakje met daaraan het paneeltje (voor o.a. 12 volt aansluiting en stoelverwarmingknopjes) omhoog schuiven en er voorzichtig uit trekken.
Nu dit paneeltje los is, kun je simpelweg vanaf de onderkant de knopjes voor de stoelverwarming eruit drukken.
Succes
Deze boodcomputer dient eerst uit de center console gehaald te worden. Dit kan je doen door je vinger door het gaatje bovenin het opbergvakje (opbergvakje onder de boordcomputer) te steken en vervolgens de boordcomputer vanaf de achterkant uit de center console te drukken.
Waneer de boordcomputer eruit is, kan je nu het opbergvakje met daaraan het paneeltje (voor o.a. 12 volt aansluiting en stoelverwarmingknopjes) omhoog schuiven en er voorzichtig uit trekken.
Nu dit paneeltje los is, kun je simpelweg vanaf de onderkant de knopjes voor de stoelverwarming eruit drukken.
Succes
Wie het laatst remt, remt het hardst.
Mocht dit nu niet lukken (zoals bij mij omdat de boordcomputer te vast zit) kan je ook een dunne platte schroevendraaier met een zo breed mogelijk vlak tussen de console en de boordcomputer steken en dan met beleid naar voren wippen.SanderZuyderduyn schreef: Deze boordcomputer dient eerst uit de center console gehaald te worden. Dit kan je doen door je vinger door het gaatje bovenin het opbergvakje (opbergvakje onder de boordcomputer) te steken en vervolgens de boordcomputer vanaf de achterkant uit de center console te drukken.
Hey,
Ik kan het fout hebben maar als je het pookhoesje omhoog haalt kan je dan niet de schakelaar er van onderuit uit wippen?
Ik meen dat ik hem er ooit zo uit gehaald heb.
Ik kan het fout hebben maar als je het pookhoesje omhoog haalt kan je dan niet de schakelaar er van onderuit uit wippen?
Ik meen dat ik hem er ooit zo uit gehaald heb.
Dat zou inderdaad ook kunnen, maar kan je niet zien wat je doet. Ook heb je dan de kans dat je de hele knoppenhouder eruit drukt en dingen afbreekt.