Na al enige tijd hier op jullie forum rondgezworven te hebben, heb ik veel verschillende wijze woorden voorbij zien komen en het leek me daarom de hoogste tijd om me zo laat op de avond toch nog eens even fatsoenlijk voor te stellen!
Mijn naam is Thijs, 30 lentes jong inmiddels, ik ben woonachtig in de uiterlijkst zuid gelegen gemeente Bergeijk (regio Eindhoven/Valkenswaard zal bekender klinken gok ik), ik heb mezelf 2 jaar geleden eens fijn in de watten gelegd met de aanschaf van een hele mooie (en tevens ook mijn eerste) BMW 120i E87 uit 2005, met toendertijd nét een ton op de klok (staan er inmiddels weer 50.000 bij), en de prachtge Havana lak. Dit was uiteraard allemaal al af te leiden vanuit mijn gebruikersnaam, maar alé daar hebben we het niet meer over.
De auto heb ik overgenomen van de 1e eigenaar, deze jongen heeft altijd bij BMW gewerkt en de auto is daardoor gelukkig echt zo goed als nieuw gebleven en dit willen we natuurlijk graag zo blijven behouden.
Ik hoop in de toekomst nog veel plezier van de Einser te hebben en een tandje wijzer te worden op autogebied, ik heb goede hoop dat jullie daarbij vast wat kunnen helpen.
Eigenlijk ben ik heel tevreden met de opties die erop zitten, een M-Pakket bumperset en spoiler staan nog op de planning, sportieve einddemper en heel misschien nog een subtiele verlaging, maar dit schijnt volgens de velgenboer (bijna) niet mogelijk te zijn.. (???)
Nog als afsluiter; een paar impressies kunnen natuurlijk niet uitblijven bij een goede presentatie.