volgende keer goed uitkijken voor 7serie's he
Robin - 320 Sedan E46
Re: Even voorstellen..
nog ff en dan kan je weer tuffe he, gelukkig heeft pap je goed geholpen he.
Ja, zodra ik een 7 serie zie, laat ik een auto ertussen komen.. Wat vervelend dat ik geen motorkap in mijn kleur kan vinden... Mooie maar moeilijke kleur..
Erg mooie kleur!
Maar inderdaad moeilijk, misschien wordt dat toch laten spuiten!
Heb hetzelfde probleem though, e36 motorkap in hellrot liggen ook niet rijen dik klaar voor me!
Succes en hopelijk snel weer genieten van je mooie e46!
Maar inderdaad moeilijk, misschien wordt dat toch laten spuiten!
Heb hetzelfde probleem though, e36 motorkap in hellrot liggen ook niet rijen dik klaar voor me!
Succes en hopelijk snel weer genieten van je mooie e46!
>>>>Showroom E36's<<<<
Ja hij wordt uiteraard gespoten, want een kap in kleur is niet te vinden. Heb ik wel een mooie frisse steenslagloze motorkap !
Als het goed is heb ik een KVS reservoir voor m'n 320.. Als ik het reservoir optijd binnen heb, gaat hij volgende week naar de spuiter. Dan heb ik weer een frisse Beamer !!
Heb de auto naar de spuiter gebracht vanmorgen, woensdag is die weer klaar, schade is helemaal hersteld, mooi alle 6 de bobines vervangen.
Nog 'n aantal dingen op me verlanglijst staan, helaas moeten die even wachten..
Nog 'n aantal dingen op me verlanglijst staan, helaas moeten die even wachten..
Na veel te lang niks meer van mezelf laten horen, vond ik het toch wel weer tijd om even een kleine update te geven.
Schade is inmiddels allang hersteld, verder staat hij nu op de wintersloffen (15'') staal.
Ik vond het toch wel mooi om CCFL ringen te monteren, dus deze erin gezet.
Na lang denken of het wel nut had heb ik toch een mf stuurwiel gemonteerd, en aangesloten. Kan nu genieten van de cruise controll.
Alleen wil ik nog ergens een ander interieurtje scoren, hoeft niet veel te kosten. Als jullie sugesties hebben zijn deze uiteraard welkom.
En als iemand een mooi setje wielen heeft liefst 19'' en bmw styling velgen (Imitatie of origineel is geen probleem) kunnen deze geruild worden tegen mijn origineel bmw breedset 18''.
Schade is inmiddels allang hersteld, verder staat hij nu op de wintersloffen (15'') staal.
Ik vond het toch wel mooi om CCFL ringen te monteren, dus deze erin gezet.
Na lang denken of het wel nut had heb ik toch een mf stuurwiel gemonteerd, en aangesloten. Kan nu genieten van de cruise controll.
Alleen wil ik nog ergens een ander interieurtje scoren, hoeft niet veel te kosten. Als jullie sugesties hebben zijn deze uiteraard welkom.
En als iemand een mooi setje wielen heeft liefst 19'' en bmw styling velgen (Imitatie of origineel is geen probleem) kunnen deze geruild worden tegen mijn origineel bmw breedset 18''.
Als alles volgends plan gaat ga ik zondag of maandag mijn interieur ophalen (half leder sport interieur)
Ik hoop dat niemand mij voor is met een hoger bod, zoals het er nu uitziet heeft deze man het gereserveerd voor me.
Heb tevens de 3 een goede poetsbeurt gegeven. Alleen mis ik het sleepoog kapje. Binnenkort een andere scoren.

Ik hoop dat niemand mij voor is met een hoger bod, zoals het er nu uitziet heeft deze man het gereserveerd voor me.
Heb tevens de 3 een goede poetsbeurt gegeven. Alleen mis ik het sleepoog kapje. Binnenkort een andere scoren.

Echt een mooie kleur
Auto is weer heel strak en netjes na het ongelukje.
Heel veel veilige km's toegewenst nu met een klein beetje extra oplettendheid
Auto is weer heel strak en netjes na het ongelukje.
Heel veel veilige km's toegewenst nu met een klein beetje extra oplettendheid
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat
Die extra oplettendheid is zeker van toepassing.
Gisteravond uiteindelijk toch mijn half leder sport interieur weten te regelen. Stoelen verkeren in goede staat gelukkig, evenals de achterbank. Alleen waren de deurpanelen helaas niks meer, dus die heb ik daar gelaten. Dus ben nu opzoek naar donkere deurpanelen. Gezien die van mij groen zijn en het niet echt bij het interieur past haha.
HI robin
Welkom hier!.
leuke e46. normaal niet zo'n fan van groen maar die van jou doet het hem toch op een of andere manier.
zonde van het ongelukje, gelukkig snel weer opgelapt
groetjes!
Welkom hier!.
leuke e46. normaal niet zo'n fan van groen maar die van jou doet het hem toch op een of andere manier.
zonde van het ongelukje, gelukkig snel weer opgelapt
groetjes!
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38