ben nieuw hier bij bimmerportal.
om mezelf even voor te stellen. ben Ad, 22 jaar, kom uit waalwijk.
al sinds men 10de gek van bmw's (de inline sixes). mede dankzij men broer die destijds een e30 325i m tech had. en daarna een m5 e34. en die gekheid is er sinds men 10de dus niet meer uit gegaan.
op men 18de begon ik met een 320i coupe, stom genoeg natuurlijk veel te veel geld erin gestopt om hem een om een echte M te laten lijken... maarja eerste auto, wie kent het niet.

met een flinke kilometer stand van bijna 3 ton. weggedaan voor veel te weinig. (achteraf natuurlijk).
hierna heb ik een tijdje een 530d e39 gehad. heelaas geen foto's.
toen men grootste fout begaan. en in een 316i sedan met 340k op de klok gaan rijden. ( ging me eigenlijk alleen om de velgen)

Na een maand of 3 (tot einde apk mee gereden) velgen der onderuit gehaald en toen overgestapt naar een 325i coupe met spaghetti spruitstukje etc.

ook weer verkocht met gladde bandjes en een kapotte radiator. dit keer wel met winst haha ^^.
nu na 8 maanden geen auto te hebben gehad (rijdt zelf veel motor).
een projectje gekocht.
M3 3.2 6 handbak. 190k op teller. met best wel wat werk aan het carossorie (bekende blaasjes bij de wielkassen) , bij het grilstuk. en boven het achterlicht.
(voor mensen gaan zeggen lelijke lichten etc) ben ik het helemaal mee eens. heb de auto sinds zaterdag dus word aan gewerkt. verder werkt alles perfect. interieur heel netjes etc etc. blok loopt netjes. (vanos rateld een beetje) vrijdag een afspraak voor revisie gemaakt:).

Vind de uitlaten ook echt verschrikkelijk. moet gewoon netjes origineel.
Groetjes.