E39 520I met m5 bumper.

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
sok

E39 520I met m5 bumper.

Bericht door sok » 08 jul 2013, 15:43

Heei hier ben ik weer met misschien een domme en misschien ook wel een vraag die ik eigenlijk niet mag stellen
ik heb van het weekend problemen gehad iemand heb me bumper volledig bewerkt en is dus niet meer te repareren nu dacht ik eraan een m5 bumper met m5 mistlampen te plaatsen nu is enkel mijn vraag staat dat een beetje als je verder rondom de auto alles origineel hebt en passen de mistlampen direct of zou ik nog moeten solderen,
heb hier over Offenga gebeld die beweerde dat t gewoon zou passen maar wilde toch even de proef op de som nemen en het even bij de forummers voorstellen misschien dat iemand dit al geprobeerd heeft en evt. fotootje kan droppen hoe dit uitziet en ja ik weet eigenlijk mag je je BMW niet maken naar iets wat het niet is of wel 520I>M5 maar vind de styling bumper gewoon wat sportiever ogen en toch origineel behouden zoals een mooie 3serie die sportieve bumpers dat ook hebben .

please verklaar me niet voor gek heb beetje advies nodig.

gr sok

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Styling”