Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
Die pookknop....Zucht....
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
Base46 schreef:Die pookknop....Zucht....
dat is wel echt hout he.. ik en bertus kan het bevestigen
Laatst gewijzigd door Chris op 11 jun 2008, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
Oops :fuit: tja, het is niet 'mijn ding' die kleursteling....
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
ja die..330dM schreef:Je bedoelt "birke" denk ik....
(berken... :fuit: )
Ik vind het geen mooie lijsten/kleur...
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
Hij 'mist' lampenChris schreef:
deze kleur is erg mooi. deze past mooi tussen mijn musthave rijtje..
www. M3 register .nl
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
En toch nog bijna 22.000 euro. Niet gek dat ie al een poos te koop staat.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
-
Mac
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
Pfoe, een boel geld hoor. Wel mooie wagen, moeten alleen andere slofjes onder.330dM schreef:2003/cosmos?
-
Mac
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
We hebben het hier over een BMW neem ik aan en niet een of ander vrouwen autootje... (h)330dM schreef:een blauwe meen ik
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
Iets voller als die van mij, en dus ook iets duurder. Wel een jaartje ouder en 15000km meer.
Zag vandaag die 330d weer die de locale dealer me een jaar geleden door de neus boorde. Werd er weer chagerijnig van.

Zag vandaag die 330d weer die de locale dealer me een jaar geleden door de neus boorde. Werd er weer chagerijnig van.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
Netjes, jammer van het aantal kilometers
- Spoiler: Laat zien
______________________________________________________
"if you shake it more then twice, you're playing with it ;-)"
"if you shake it more then twice, you're playing with it ;-)"
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
dat is idd een nette 330d.. ook nokkie vol met opties :~ :~ het is jammer van de kmst 162.*** 
ah max.. ook al voorzien van de juiste spiegels?
damn nu blijf ik achter met me vierkante spiegels.. (| 
ah max.. ook al voorzien van de juiste spiegels?
//.00.-// > /.-////.-///.-
-
Mark
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
Mooie bak!
Vind alleen jammer van die blindering.. Verder wel echt alles erop en eraan
Vind alleen jammer van die blindering.. Verder wel echt alles erop en eraan
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
Hoezo jammer? Dat is toch mooi en nog praktisch ook.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
-
Griffendahl
Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM
't Is net een bestelauto zo... Vind het ook echt geen kijk, alleen nog maar ff dak verhogen en grijs kenteken erop...Siemi schreef:Hoezo jammer?



