Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Heb je iets moois gespot / gezien, Post het hier!
Gebruikersavatar
Base46
Berichten: 267
Lid geworden op: 12 mei 2008, 16:17
Locatie: Brabant

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door Base46 » 11 jun 2008, 22:13

Die pookknop....Zucht....

Chris
Berichten: 1569
Lid geworden op: 29 aug 2007, 20:33
Locatie: Belgie

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door Chris » 11 jun 2008, 22:18

Base46 schreef:Die pookknop....Zucht....

dat is wel echt hout he.. ik en bertus kan het bevestigen :P opzich misstaat het houtwerk niet. de echte benaming ''birke''
Laatst gewijzigd door Chris op 11 jun 2008, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
//.00.-// > /.-////.-///.-

Gebruikersavatar
Base46
Berichten: 267
Lid geworden op: 12 mei 2008, 16:17
Locatie: Brabant

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door Base46 » 11 jun 2008, 22:27

Oops :fuit: tja, het is niet 'mijn ding' die kleursteling....

Chris
Berichten: 1569
Lid geworden op: 29 aug 2007, 20:33
Locatie: Belgie

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door Chris » 11 jun 2008, 22:28

330dM schreef:Je bedoelt "birke" denk ik....
(berken... :fuit: ) ;)
Ik vind het geen mooie lijsten/kleur... :X
ja die.. :P had er niet bijstilgestaan.. haha (| (| maare je vind het niet mooi..? ok andere vraag.. welke individual kleurtje vind je wel mooi...? (carbonzwart doet even niet mee)
//.00.-// > /.-////.-///.-

Gebruikersavatar
B46
Berichten: 4196
Lid geworden op: 21 aug 2007, 16:49
Locatie: Achter het stuur
Contacteer:

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door B46 » 12 jun 2008, 12:37

Chris schreef:Afbeelding

deze kleur is erg mooi. deze past mooi tussen mijn musthave rijtje.. :W
Hij 'mist' lampen :+
www. M3 register .nl

Gebruikersavatar
Siemi
Berichten: 1824
Lid geworden op: 21 aug 2007, 12:49
Locatie: Kleve

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door Siemi » 12 jun 2008, 12:43

En toch nog bijna 22.000 euro. Niet gek dat ie al een poos te koop staat.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.

Mac

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door Mac » 17 jun 2008, 20:22

330dM schreef:2003/cosmos?
Pfoe, een boel geld hoor. Wel mooie wagen, moeten alleen andere slofjes onder.

Mac

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door Mac » 17 jun 2008, 20:35

330dM schreef:een blauwe meen ik
We hebben het hier over een BMW neem ik aan en niet een of ander vrouwen autootje... (h)

Gebruikersavatar
Siemi
Berichten: 1824
Lid geworden op: 21 aug 2007, 12:49
Locatie: Kleve

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door Siemi » 17 jun 2008, 21:16

Iets voller als die van mij, en dus ook iets duurder. Wel een jaartje ouder en 15000km meer.

Zag vandaag die 330d weer die de locale dealer me een jaar geleden door de neus boorde. Werd er weer chagerijnig van. -_- :(
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.

Gebruikersavatar
TheM@x
Berichten: 383
Lid geworden op: 25 aug 2007, 07:58
Locatie: Drenthe

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door TheM@x » 01 jul 2008, 21:10

Netjes, jammer van het aantal kilometers
Spoiler: Laat zien
(en die spiegels ;) )
______________________________________________________
"if you shake it more then twice, you're playing with it ;-)"

Chris
Berichten: 1569
Lid geworden op: 29 aug 2007, 20:33
Locatie: Belgie

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door Chris » 01 jul 2008, 21:12

dat is idd een nette 330d.. ook nokkie vol met opties :~ :~ het is jammer van de kmst 162.*** :X

ah max.. ook al voorzien van de juiste spiegels? :P damn nu blijf ik achter met me vierkante spiegels.. (| -_-
//.00.-// > /.-////.-///.-

Mark

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door Mark » 02 jul 2008, 07:43

Mooie bak!
Vind alleen jammer van die blindering.. Verder wel echt alles erop en eraan :amen:

Gebruikersavatar
Siemi
Berichten: 1824
Lid geworden op: 21 aug 2007, 12:49
Locatie: Kleve

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door Siemi » 02 jul 2008, 09:07

Hoezo jammer? Dat is toch mooi en nog praktisch ook.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.

Gebruikersavatar
B46
Berichten: 4196
Lid geworden op: 21 aug 2007, 16:49
Locatie: Achter het stuur
Contacteer:

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door B46 » 02 jul 2008, 10:11

www. M3 register .nl

Griffendahl

Re: Deze staat al een poos te koop, voor de liefhebber....330DAM

Bericht door Griffendahl » 02 jul 2008, 10:56

Siemi schreef:Hoezo jammer?
't Is net een bestelauto zo... Vind het ook echt geen kijk, alleen nog maar ff dak verhogen en grijs kenteken erop... :+

Plaats reactie

Terug naar “Gespot”