2.0L m50 naar 2.0L m52
2.0L m50 naar 2.0L m52
Hallo,
Ik heb ik mijn e36 coupe een 2 liter m50 blok maar daar zijn vrij veel problemen mee en veel kilometers.
Nu heb ik een 2 liter m52 blok gevonden met weinig kilometers maar past dat op mijn versnellingsbak?
Niet dat ik straks het blok koop en dan ook nog en andere versnellingsbak enzo moet gaan kopen.
gr,
Jack
Ik heb ik mijn e36 coupe een 2 liter m50 blok maar daar zijn vrij veel problemen mee en veel kilometers.
Nu heb ik een 2 liter m52 blok gevonden met weinig kilometers maar past dat op mijn versnellingsbak?
Niet dat ik straks het blok koop en dan ook nog en andere versnellingsbak enzo moet gaan kopen.
gr,
Jack
Re: 2.0L m50 naar 2.0L m52
Je hebt een handbak? Sommige passen, maar niet allemaal. Er zijn dus 4 verschillende geleverd voor de M50. Kijk hier even: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... box_s5d_g/
Als je op de artikelnummers klikt dan zie je in welke modellen ze allemaal in gebruikt zijn. Zoek dus even uit wat er onder je wagen hangt.
Als je op de artikelnummers klikt dan zie je in welke modellen ze allemaal in gebruikt zijn. Zoek dus even uit wat er onder je wagen hangt.
E36 318tds touring, montrealblau.
ja ik heb een handbak

dit geeft die aan
Heb je een M50B20 met vanos?
Als je de M52B20 computer gebruikt moet je ook de ews compleet hebben ( dus ook de sleutels )
De bak past 100% zelfs een M40 bak past achter een M50
Als je de M52B20 computer gebruikt moet je ook de ews compleet hebben ( dus ook de sleutels )
De bak past 100% zelfs een M40 bak past achter een M50
Ik zou het niet weten of mijn blok een M50B20 met vanos is.
en het andere blok een M52B20 is.
ik weet dat ik een m50 blok heb en die andere een m52 is.
hoe kan ik er achter komen wat voor blok ik er in heb liggen.
en het andere blok een M52B20 is.
ik weet dat ik een m50 blok heb en die andere een m52 is.
hoe kan ik er achter komen wat voor blok ik er in heb liggen.
hallo jongens,
ik heb een blok gevonden van het zelfde jaartal dus gewoon een m50 blok.
met nog minder km haha bij een bedrijf en 3 maanden garantie op het blok.
thnx voor de reacties jongens;)
gr jack
ik heb een blok gevonden van het zelfde jaartal dus gewoon een m50 blok.
met nog minder km haha bij een bedrijf en 3 maanden garantie op het blok.
thnx voor de reacties jongens;)
gr jack