Hmm, als ik de BMW dealer in Apeldoorn bel, of ze gewoon heel even snel naar een aantal belangrijke puntjes willen kijken. Zonder dat het gelijk honderden euro's gaat kosten, zouden die dat misschien doen of wordt ik dan uitgelachen? Misschien dat ik ze morgen even bel ofzo.streamline schreef:Alleen doortrappen en hoe die loopt is niet genoeg, er zijn meer dingen die geld kunnen kosten zoals de wielophanging ed.
Laten keuren bij een BMW dealer, dan weet je zeker wat eraan mankeert.
Is gelijk een manier om de handelaar te testen, begint hij tegen te stribbelen als je dit noemt gelijk laten staan want dan weet je hoever het is.
Het blijft idd een gok. Maar ik weet niet hoe je budgettechnisch zit, als er wat kapot gaat gaat het geld kosten.
In mijn ogen kun je beter 2 of 3k meer uitgeven (als je dat kunt uiteraard) voor eentje met minder kilometers en als je er niks om geeft zonder vierwielaandrijving.
Toevallig net zitten kijken op autotrack maar er staan genoeg mooie E46ers te koop op het moment
Ik zie inderdaad veel mooie E46ers te koop, maar bijna geen handgeschakelde 330.