ik ben nog maar net een jaar in het bezit van een rijbewijs, maar heb al vele voertuigen gehad:
Brommers:
Peugeot speedfight,
AGM city,
Puch maxi,
Peugeot fox,
Yamaha Aerox,
Piaggio Zip,
nog een Puch maxi,
en een derbi Zenda SM
Motoren:
Yawa 350 tweetakt,
en een chineese pitbike.
Autos:
Suzuki swift 1.3
Honda Civic Coupe 1.6 ESI V-tec op LPG-G3(beste auto ooit, had ik nooit weg moeten doen)
Audi A4 1.6 op LPG-G3 (na een maand financieel totaalos zwaar opgelicht)
Hyundai Coupe 2.0 fx op LPG-G3(vervalste Apk, financieel totaalos)
Suzuki alto 0.8 automaat (geweldig maar erg onzuinig 1 op 12,5?)
Seat Ibiza 1.6 LPG-G3
Daihatsu valera 1.5 (zeer goedkope zuinige auto, en nog redelijk sportief)
en dan nu een BMW 318i Automaat uit 1992,
deze auto heeft 288 duizend KM op de teller, maar is zijn hele leven bij Ekris in onderhoud geweest, heeft alleen maar BMW stempels in het boekje, en heeft de laatste 15 jaar binnen gestaan. de auto was de laatste 15 jaar van een man die nu 82 is en niet meer auto mag rijden, hij belt echter nog elke week zijn zoon op (die heeft mij de auto verkocht) om te vragen wanneer hij zijn auto weer terugkrijgt ;(
de auto heeft geen enkel mankement, de schokbrekers moeten denk ik wel bij de volgende Apk, maar verder niks, hier staat wel tegenover dat hij ook geen enkele optie heeft
ik heb deze auto gekocht omdat ik nu een stuk minder KM's hoef te rijden aangezien ik bijna mijn havo heb afgerond. veel dingen zal ik niet aan de auto veranderen, heb namelijk weinig geld, en wil hem toch een beetje origineel houden, dan is hij ook het meeste waard.
hij heeft ook geen lichtmetalen velgen, dus als iemand een super goedkoop setje heeft hoor ik het graag.
ik hoop dat ik nu eindelijk een auto langer kan houden dan 2 maanden :p en denk dat ik verliefd begin te raken op de soepele automaat en de Duitse kwaltijd.
hier zijn een paar fotos

PS, is het normaal dat ik niet zuiniger dan 1 op 10 kan rijden?