Adelaar Apeldoorn (bedrijf)

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Adelaar Apeldoorn
Contacteer:

Adelaar Apeldoorn (bedrijf)

Bericht door Adelaar Apeldoorn » 22 apr 2013, 22:27

Bij deze willen we ons graag even voorstellen op dit forum.

Wij zijn een autobedrijf dat sinds maart 1990 gevestigd is in Apeldoorn, welke mooie plaats op de
Veluwe jammergenoeg op diverse fora niet echt positief bejegend wordt.

Wij denken dat de bedrijfjes die Apeldoorn die naam bezorgd hebben, mede door de financiele crisis
gelukkig nagenoeg, uitgestorven zijn. Bovendien heeft het ons wel eens gestoord dat op fora vaak alle
bedrijven over 1 kam geschoren worden hetgeen uiteraard niet altijd redelijk is.

Wij willen hier niet teveel reclame voor ons bedrijf maken want we zijn ons ervan bewust dat het forum
daarvoor niet is bedoelt maar bijvoorbeeld op het Z3 forum hebben wij al diverse Z rijders van accessoires
kunnen voorzien omdat we daar altijd veel van op voorraad hadden en doordat wij veel kwalen van de Z's
kennen hebben we ook veel Z eigenaren kunnen adviseren over problemen.

Moderator Rob heeft het diverse keren voor ons opgenomen als een discussie op het Z3 forum de
negatieve kant op ging aangezien hij zelf een Z3 bij ons had gekocht en hij zijn eigen ervaringen daar
over graag deelde.

Wij hebben in de loop der jaren het Nederlandse wagenpark uitgebreid met honderden exemplaren
van de Bayerische Motoren Werke waardoor het een stuk mooier is geworden op de wegen.

Tot zover ons voorstel topic.
Het verkoopteam van Car Gallery de Adelaar BV
Apeldoorn

BrianGT

Re: Adelaar Apeldoorn stelt zich voor

Bericht door BrianGT » 23 apr 2013, 11:45

Welkom op BImmerPortal :duim:
Afbeelding

nailed

Bericht door nailed » 23 apr 2013, 11:50

Welkom hier! :)

Staat denk ik wel een foutje op de website : 2x een 118i cabrio zelfde auto 1x voor 22k en 1x voor nog geen 11k :P
E46 316I Blackline '04

lightning87

Bericht door lightning87 » 23 apr 2013, 14:27

welkom, en modderator rob kan ik me niet echt herinneren, misschien zijn forumnaam wel :)

Anni

Bericht door Anni » 23 apr 2013, 14:31

nailed schreef:Welkom hier! :)

Staat denk ik wel een foutje op de website : 2x een 118i cabrio zelfde auto 1x voor 22k en 1x voor nog geen 11k :P
Dat zijn lokkertjes... Betaal nu xxx en in 20xx nog zoveel... :zwaai:

bmw brian

Bericht door bmw brian » 23 apr 2013, 16:05

Welkom op BP :zwaai:
Mijn 318I '91
Afbeelding
BMW pure sweedness

E36 M-Style
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door E36 M-Style » 23 apr 2013, 16:25

Welkom :duim:
///M-power

Adelaar Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Adelaar Apeldoorn » 23 apr 2013, 21:26

lightning87 schreef:welkom, en modderator rob kan ik me niet echt herinneren, misschien zijn forumnaam wel :)
RobC en naar mijn idee was hij moderator maar nu ik even op het Z3 forum heb gekeken om zijn forumnaam op
te zoeken zie ik geen moderator bij zijn naam staan maar hij was toch wel meer dan een tussen aanhalingstekens gewoon forummember? Hij is in ieder geval platinum member met 9.260 posts zie ik :)

Adelaar Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Adelaar Apeldoorn » 23 apr 2013, 21:32

Anni schreef:
nailed schreef:Welkom hier! :)

Dat zijn lokkertjes... Betaal nu xxx en in 20xx nog zoveel... :zwaai:
Inderdaad nagenoeg iedere auto staat 2 maal op de website waarvan 1 maal als 50/50 deal betaal (bijna de) helft nu en de andere helft in 24 maanden rentevrij, dat is een financieringsvorm die wij kunnen aangebieden via Santander Bank

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 24 apr 2013, 10:48

Welkom op het forum

Ik hoop dat jullie de naam van "Apeldoorn" weer wat omhoog kunnen halen.

Ik ken RobC idd wel van Z3 forum. Ik weet niet of hij mod is geworden nadat ik ben weggegaan, zou kunnen.

Wel wil ik even waarschuwen voor de Santander bank met zijn financieringen. Kijk goed uit want ik heb wel eens een (paritculier) verkopende partij meegemaakt die z'n auto niet kon verkopen omdat hij er minder voor kreeg dan z'n lening en z'n eigen auto was onderpand. m.a.w. hij mocht de auto pas verkopen als hij het hele geleende bedrag had teruggestort. Was een beetje gedoe.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

NielsE36

Bericht door NielsE36 » 24 apr 2013, 11:04

DJLeonardo schreef:Kijk goed uit want ik heb wel eens een (paritculier) verkopende partij meegemaakt die z'n auto niet kon verkopen omdat hij er minder voor kreeg dan z'n lening en z'n eigen auto was onderpand. m.a.w. hij mocht de auto pas verkopen als hij het hele geleende bedrag had teruggestort. Was een beetje gedoe.
Dat lijkt me vrij logisch als je een lening neemt om een auto te kopen. De meeste auto's (enkele speciale modellen uitgezonderd) zakken in waarde. De financier heeft dan toch de auto als onderpand. Waarschijnlijk is het wel te regelen als je het verschil in waarde zelf bij kunt betalen. Maar dat komt niet vaak voor bij mensen die geld lenen om een auto te kopen.

Adelaar Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Adelaar Apeldoorn » 28 apr 2013, 20:54

@NielsE36: Daar sluit ik me volledig bij aan.

@DJLeonardo: Het voorbeeld dat je geeft is vrijwel zeker een leasevorm geweest want daarbij wordt het kenteken geblokkeerd tegen overschrijven, omdat de auto als onderpand is gegeven aan de geldverstrekker
en dat geldt dus niet alleen voor Santander maar dat geldt voor elke geldverstrekker in Nederland waarmee
je een lease overeenkomst sluit.

Indien je een persoonlijke lening afsluit of een doorlopend krediet of de overwaarde van je huis gebruikt etc
hoef je je auto (nagenoeg nooit) als onderpand te geven en zou de geschetste sitautie dus ook niet spelen bij
een eventuele verkoop van je auto.

HLAutomotive81

Bericht door HLAutomotive81 » 29 apr 2013, 04:47

welkom! :zwaai:

Beens1

Re: Adelaar Apeldoorn (bedrijf)

Bericht door Beens1 » 05 mei 2013, 23:11

Welkom op het forum! Hoop inderdaad dat jullie gewoon je bussiness door kunt blijven gaan zonder de negatieve invloed die andere bedrijven op Apeldoorn hebben.

Helaas zijn door de crisis nog niet alle van die bedrijven verdwenen, heb ik ondervonden, dit jaar nog. Dus wat dat betreft mag de crisis nog wel even aanhouden... :whistle:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”