Ik wil graag mijn e36 roest vrij houden, wat zijn de zwakke punten bij een e36?
Zoals de wielkasten wil ik goed behandelen en de zwakke punten.
En hoe zit het met de holle ruimtes?
Zelf zat ik te denken om alles goed te ontvetten met dasty en daarna alles goed te inspecteren en eventueel slechte plekken bij te werken.
Daarna met underbody coating de wielkasten behandelen en de onderkant met tectyl.
Preventieve roest bescherming e36
- Maikybmw318is
Re: Preventieve roest bescherming e36
de wielkasten inderdaad daarnaast onder de deuren, onder de accubak voorin dan..
de achterklep wil ook wel eens roesten en voor de rest zou ik het niet weten mijn bmw heeft gelukkig geen roest
de achterklep wil ook wel eens roesten en voor de rest zou ik het niet weten mijn bmw heeft gelukkig geen roest
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Krikpunten willen ook nog wel eens opspelen.
en hoevaak het voor komt weet ik niet maar uit eigen ervaring van onze Coupe: bevestigingspunten achteras (zal ook wel veel te maken hebben met hoe de auto in het verleden behandeld is)
Spatborden is inderdaad een kwaal, net zoals de accu bakken en ook idd de achterklep zoals al genoemd.
en hoevaak het voor komt weet ik niet maar uit eigen ervaring van onze Coupe: bevestigingspunten achteras (zal ook wel veel te maken hebben met hoe de auto in het verleden behandeld is)
Spatborden is inderdaad een kwaal, net zoals de accu bakken en ook idd de achterklep zoals al genoemd.
>>>>Showroom E36's<<<<
De 2 voorste stukken van je dorpels ( vanaf de deur tot het voorwiel zegmaar.. ) Als je modderkuip niet hélemaal afsluit, worden deze holle ruimtes volgegooid met rotzooi die niet meer weg kan.
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
en dit ook zo bij de achterwielen. dus de ruimte tussen de standaard bumper en de achterste spatborden. Hier wordt een hoop water/vuil tussen gegooid, ben ik achter gekomen.
-
AtlasTelamon
Onderste hoekjes van de deuren indien de afwatering die daar aan de binnenkant zit verstopt raakt.