Beste forumleden..
Ik kom vanmiddag thuis van mijn werk, auto op slot en even naar binnen.
Ik kom terug om even naar de supermarkt te gaan en wat staat er tot mijn grote verbazing
te branden ???? De binnenverlichting.. en ik zou toch zweren dat ik die uit had staan en me deur op slot.
Dus ik loop naar de auto, kijk en verrekt me deur zit op slot. Dus ik ga zitten denk nja, zal perongeluk wel
het lampje hebben aangezet.. ook niet!!
Vervolgens valt me op dat ik bij het dichtdoen van de deur het laatste stukje van het schuiven van de raam niet gehoord heb, en wat schetst mijn verbazing.. Wat ik ook doe, het raam wil na het dichtslaan van de portier niet meer in de raamrubbers schuiven. Dus ik probeer die schakelaar die ervoor moet zorgen dat ie dicht gaat, en die doet dus helemaal niks meer bij het indrukken! Portier aan de passagierskant werkt hetzelfde truukje echter wel en gaat het raam netjes een stukje omhoog.
Ik kan gewoon normaal mijn portierraam bedienen en ook de comfortsluiting van het alarmsysteem werkt zonder problemen.. * behalve het laatste stukje uiteraard.
Maaaaarr wat is nu het probleem waar ik help voor schreeuw?
Mijn auto gaat dus niet meer op slot met het kastje omdat dat systeem dus denkt dat me auto open staat!!
Vervolgens wil mijn alarm dus nog wel op scherp gaan, maar nu het raam niet meer geheel sluit activeert deze wanneer er een windvlaag naar binnen komt..
WIE O WIE kan mij helpen ? Kent iemand dit probleem en is het gemakkelijk te verhelpen ??