Beste Bimmer forumleden,
Nu heb ik door de winter een gat in mijn einddemper zitten,en moet vervangen worden natuurlijk.
Nu kwam ik op het net uitlaatsetje.nl tegen.
Wie heeft er ervaring met deze site , verkoper???
Doen of niet doen???
Gr Bimmerlover
Einddemper
- bimmer-jeroen
Re: Einddemper
Gewoon de site intikken in google, als er iets mee mis is dan staat het er vol mee op`t internet.
of het bank nr van hun intikken in google.. foute boel en ut zou er gelijk tussen staan.
Verder even kijken of ut beetje proffesionele site is..
of probeer hun is te mailen en kijken naar de reacties. evt kvknr
Zulk soort dingen kijk ik beetje na met onbekende sites. (tot nu toe altijd goed gegaan!)
of het bank nr van hun intikken in google.. foute boel en ut zou er gelijk tussen staan.
Verder even kijken of ut beetje proffesionele site is..
of probeer hun is te mailen en kijken naar de reacties. evt kvknr
Zulk soort dingen kijk ik beetje na met onbekende sites. (tot nu toe altijd goed gegaan!)
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
Ik heb op het rekening nummer en kvk nummer geen rare dingen kunnen vinden dus neem ik aan dat het goed zit.
Maar zijn er ook Bimmerfans die ervaring met hun hebben???
Maar zijn er ook Bimmerfans die ervaring met hun hebben???
zolang er geen klachten op fora staan kun je het proberen, kvk opzich zegt niet veel, je komt daar nogal makkelijk aan tegenwoordig! 
>>>>Showroom E36's<<<<
Dus ga we t wel zeker proberen en als ik tevereden ben dan laat ik het zeker even weten,zie namelijk dat hij erg goeiekoop is.
Toen de Sebring einddemper van mijn 328i alleen nog door reparatielassen bij elkaar gehouden werd, heb ik rondgekeken naar een nieuwe. Tussen een nieuwe Sebring (+/- 800 euri), een imi bij de automaterialenzaak (+/- 420 euri) toen toch maar gekozen voor een originele bij de dealer vandaan. Die was 360 euro.
Zo'n goedkoop setje heb ik ooit onder mijn Corrado gehad. Is een jaar meegegaan voordat het uit ellende weer uitelkaar viel. Het is goedkoop, dat dan weer wel. De kwaliteit is echter niet te vergelijken met de originele uitlaat. Informeer is bij de dealer, vaak zijn dingen goedkoper dan bij de Brezan iod.
Zo'n goedkoop setje heb ik ooit onder mijn Corrado gehad. Is een jaar meegegaan voordat het uit ellende weer uitelkaar viel. Het is goedkoop, dat dan weer wel. De kwaliteit is echter niet te vergelijken met de originele uitlaat. Informeer is bij de dealer, vaak zijn dingen goedkoper dan bij de Brezan iod.
Huidig: E46 330Ci cabriolet / S1000R