Bericht
door RobertRvZ » 11 apr 2013, 20:45
Hier is het al een poosje rustig op gebied van mn rijbewijs, beetje weinig tijd om mn theorie te leren ivm school en een komende toets die me toch wel behoorlijk pittig lijkt.
Pas kreeg ik van mn werkgever te horen dat hij een telefoontje kreeg van een garage bedrijf die via via een BMW E46 320ci coupe van 2002 aangeboden kreeg. Mn werkgever kwam dus naar mij toe om dat door te geven en of ik eventueel interesse had en ik had er wel oren naar, vooral toen ik te horen kreeg hoe alles zat en hij zei mij ook dat die man €8000,- voor de auto wou, dat is eigenlijk €2000,- boven mn gestelde budget maar ja, zo'n kans krijg je geen 2e keer dacht ik en dus even met mn ouders erover gehad.
Dus ik mn pa laten bellen voor meer info, kenteken en chassisnummer. Alles even na gekeken dus, auto is nog in het bezit van de 1e eigenaar en had iets meer dan 19000 originele km's gelopen!! Toen maar eens de optiecode lijst erbij gehaald,
auto was Oriënt Blauw, had een half lederen half stoffen beige interieur, het was een 2,2 motor en dus de 170pk variant en met handbak verder maar niet echt bijzondere optie's
Toen mn pa overdag weer die man laten bellen, zei die man dat hij minimaal €8750,- wou hebben en dat hij al een aantal biedingen had gehad van €9500+. Hierdoor heb ik de auto eigenlijk laten staan want ik vond dat €8750,- eigenlijk wel teveel voor een eerste auto.
Wat zeggen jullie hiervan? Stom dat je die heb laten staan of juist slim en dat je beter een auto kunt hebben met bijvoorbeeld 100000 km?
--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”