meetings voorbereiding
meetings voorbereiding
Ben personnlijk nooit naar èèn of andere meeting geweest , ik vraag mij echter af hoe jullie te werk gaan terplaaste om jullie wagens zo mooi te doen glanzen .
Poetsen jullie deze terplaatste met bepaalde producten .........en met welke dan
ben benieuwd
grtn danny
Poetsen jullie deze terplaatste met bepaalde producten .........en met welke dan
ben benieuwd
grtn danny
Re: meetings voorbereiding
De vorige keer had ik alleen mijn auto gewassen (met de hand). Volgende week hoor ik op de poetsclinic hoe ik nu echt mijn auto goed kan poetsen.dannybmw schreef:Ben personnlijk nooit naar èèn of andere meeting geweest , ik vraag mij echter af hoe jullie te werk gaan terplaaste om jullie wagens zo mooi te doen glanzen .
ben benieuwd
grtn danny

In dit topic staat echt van alles over poetsen en wassen, het beste spul schijnt Meguiar's te zijn.
bedankt om te reageren blijkbaar toch iemand die meetings doet of moet je lid zijn van de vrienden club hier om antwoord te krijgen ;( ;(farl schreef:De vorige keer had ik alleen mijn auto gewassen (met de hand). Volgende week hoor ik op de poetsclinic hoe ik nu echt mijn auto goed kan poetsen.dannybmw schreef:Ben personnlijk nooit naar èèn of andere meeting geweest , ik vraag mij echter af hoe jullie te werk gaan terplaaste om jullie wagens zo mooi te doen glanzen .
ben benieuwd
grtn danny![]()
In dit topic staat echt van alles over poetsen en wassen, het beste spul schijnt Meguiar's te zijn.
Dit topic staat nu anderhalf uur en dan komt er zo'n antwoord... ??dannybmw schreef:bedankt om te reageren blijkbaar toch iemand die meetings doet of moet je lid zijn van de vrienden club hier om antwoord te krijgen ;( ;(

Overigens ga ik ook naar de poetsclinic en als je dan wat meer geduld hebt, kunnen we je misschien na de tijd wat meer vertellen...

- Spoiler: Laat zien
Laatst gewijzigd door Griffendahl op 16 jun 2008, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dutch Delight
+1Griffendahl schreef:Dit topic staat nu anderhalf uur en dan komt er zo'n antwoord... ??dannybmw schreef:bedankt om te reageren blijkbaar toch iemand die meetings doet of moet je lid zijn van de vrienden club hier om antwoord te krijgen ;( ;(
Overigens ga ik ook naar de poetsclinic en als je dan wat meer geduld hebt, kunnen we je misschien na de tijd wat meer vertellen...Mits de 'vriendenclub' dat uiteraard goedkeurt... :>

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
is gewoon iets wat ik al afgelopen dagen heb ondervonden , dat er regelmatig alleen bij bepaalde groep personen word gereageerd.
Is trouwens geen verwijd hoor , maar ik ben iemand die zijn mening zegt en denk er onder jullie toch al wat personen zijn die verschillende meetings achter de rug hebben en dus al wat ervaring zullen hebben hoe ze het tot nu toe al hebben aangepakt .
En als laatse opeens word er tweemaal gereageerd op 3 minuten tijd
Verder ga ik hier niet over vertellen is maar mijn gedacht dat ik geef en ben niet zo dat ik daar 3 paginas ga over zagen heeft niemand wat aan
grtn danny en zal volgende maal wat meer geduld hebben
Is trouwens geen verwijd hoor , maar ik ben iemand die zijn mening zegt en denk er onder jullie toch al wat personen zijn die verschillende meetings achter de rug hebben en dus al wat ervaring zullen hebben hoe ze het tot nu toe al hebben aangepakt .
En als laatse opeens word er tweemaal gereageerd op 3 minuten tijd

Verder ga ik hier niet over vertellen is maar mijn gedacht dat ik geef en ben niet zo dat ik daar 3 paginas ga over zagen heeft niemand wat aan

grtn danny en zal volgende maal wat meer geduld hebben

- Dutch Delight
Het voorbereiden op meets is eigenlijk afhankelijk met welk doel je een meet bezoekt. Ga je voor Show & Shine, zorg er dan voor dat je wagen vooraf compleet klaar is. Ik zelf ben altijd ruim een dag bezig om alles in orde te krijgen.
Ook hangt het natuurlijk af welk weer het die dag is, maar laten we even uitgaan van een zonnige dag. Dag ervoor gewoon de wagen goed wassen en behandelen met de Produkten die bekend bij je zijn neem ik aan.
Op de dag zelf kun je het beste de Quick Detailers gebruiken. Vaak gebruikt op shows en meetings voor tussendoor. Je velgen zullen ook weer wat vuil worden met het rijden naar de meeting toe, hiervoor kun je de Quick Wheel Detailer gebruiken. Voor de finishing touch de banden nog even ter plekke behandelen met bv de Banden Gloss.
Hier nog even de Quick Detailers :
Normale quick-detailer en wordt ook gebruikt icm de Klei. Niet gebruiken in de zon.

De opvolger hiervan is de Ultimate Quick Detailer. Deze is wel te gebruiken in de zon.

greetz
Eric
Ook hangt het natuurlijk af welk weer het die dag is, maar laten we even uitgaan van een zonnige dag. Dag ervoor gewoon de wagen goed wassen en behandelen met de Produkten die bekend bij je zijn neem ik aan.
Op de dag zelf kun je het beste de Quick Detailers gebruiken. Vaak gebruikt op shows en meetings voor tussendoor. Je velgen zullen ook weer wat vuil worden met het rijden naar de meeting toe, hiervoor kun je de Quick Wheel Detailer gebruiken. Voor de finishing touch de banden nog even ter plekke behandelen met bv de Banden Gloss.
Hier nog even de Quick Detailers :
Normale quick-detailer en wordt ook gebruikt icm de Klei. Niet gebruiken in de zon.

De opvolger hiervan is de Ultimate Quick Detailer. Deze is wel te gebruiken in de zon.

greetz
Eric

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
bedankt voor de mooie info 

Ik heb toch binnen 8 minuten na jouw berichtje gereageerd... :?
Hebben we geen algemeen poets topic? Laten we daar even verder gaan
..
/Close

/Close