ik was vandaag een beetje gaan spelen met de auto in de sneeuw, dat heb ik ongeveer een half uur gedaan met tusse pauzes, zette de auto uit en 10min later wou ik hem weer starten en toen bleef de startmotor vast hangen en 2sec erna starte ik um weer overnieuw en was er niks aan de hand. ik schrok er wel een beetje van want voor de rest is de bmw in prima staat, heb nu meteen weer spijt dat ik dat gedaan heb.
Hoop niet dat dit kwaad kan, iemand er ervaring mee?
328i startmotor bleef hangen
Re: 328i startmotor bleef hangen
Geen ervaring mee, maar als het zich blijft voordoen dan moet je er eens naar (laten) kijken.
E36 318tds touring, montrealblau.
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Als het zich voor blijft doen is je startmotor gewoon kapot. Vaak als je startmotor kapot is kun je hem weer aan de gang krijgen met een tik er tegenaan.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
het was egt maar 2seconden ofzo dat die bleef hangen, heb net de auto nog eens gestart en is er niks meer aan de hand. ik snap er niks van
- bimmer-jeroen
Kan best zijn dat je startmotor vuil is, of dat je bramen aan je startrondsel hebt. dan blijft ie haken. wat de rest ook zegt: als het vaker gebeurt gewoon vervangen. this knap lullig als je ergens staat en je startmotor zegt alleen tik tik... (dat je hem gelijk uitzette was slim!) heb op`t werk ooit eens een klant gehad die met z`n picasso gewoon naar de garage kwam rijden, janken als een gek dat ding..en vraagt dan aan een collega: Meneer m`n auto jankt zo wat kan dat zijn??
Mja advies is: even aanzien, en anders vervangen..
Mja advies is: even aanzien, en anders vervangen..
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
ik herken het probleem, dat heb ik ook gehad bij me charade xD
bij mij was het gwn een kwestie van bijna vergaane contact plaaten in het startrelais,
dit was best wel easy om weer goed te krijgen.
als je beetje handig bent, dan zijn dit de leuke storingetjes om op te lossen, en soms door schoon te maken of door 1 deeltje te vervangen wat een x een euro kost.
bij mij was het gwn een kwestie van bijna vergaane contact plaaten in het startrelais,
dit was best wel easy om weer goed te krijgen.
als je beetje handig bent, dan zijn dit de leuke storingetjes om op te lossen, en soms door schoon te maken of door 1 deeltje te vervangen wat een x een euro kost.