kachelweerstand e36 cabrio
-
dekoning60
kachelweerstand e36 cabrio
Hallo allemaal,
kan iemand mij vertellen waar ik de kachelweerstand van een e36 cabrio kan vinden= Ik zou ontzettend geholpen zijn in deze koude tijden met beslagen ramen.
groet
Rene
kan iemand mij vertellen waar ik de kachelweerstand van een e36 cabrio kan vinden= Ik zou ontzettend geholpen zijn in deze koude tijden met beslagen ramen.
groet
Rene
Re: kachelweerstand e36 cabrio
Welkom Dekoning60,
Op dit forum is het gebruikelijk je eerst even netjes voor te stellen in het daarvoor bedoelde Forumdeel (te vinden op het Forumoverzicht)
Daar wilde ik je even op attenderen! Verder veel plezier op het forum gewenst!
Mvg,
Danny
Bimmerportal Team
Op dit forum is het gebruikelijk je eerst even netjes voor te stellen in het daarvoor bedoelde Forumdeel (te vinden op het Forumoverzicht)
Daar wilde ik je even op attenderen! Verder veel plezier op het forum gewenst!
Mvg,
Danny
Bimmerportal Team
>>>>Showroom E36's<<<<
- deepbass909
Bij de meeste E36's zit de kachelweerstand aan de bestuurderskant in het menghuis van de kachel. Om daar bij te kunnen, moet de bekleding boven de pedalen weggehaald worden.
Wellicht dat je met dit filmpje verder komt:
En deze handleiding
Wellicht dat je met dit filmpje verder komt:
En deze handleiding
Work in progress
Complete restauratie van de E36 323i cabrio
-
dekoning60
Hallo deepbass
Ik ga straks ff kijken. In elk geval bedankt voor filmpje en handleiding. Ik laat weten of het gelukt is!
groet
Rene
Ik ga straks ff kijken. In elk geval bedankt voor filmpje en handleiding. Ik laat weten of het gelukt is!
groet
Rene
-
dekoning60
Hallo allen
ik heb fototje gemaakt. Weet iemand waar de weerstand zit? Alvast bedankt!
groet
Rene
groet
Rene
-
Captaaiiin
Goedendag allemaal,
Ik stel me even voor.Ibo heb een 318is. Ben nieuw op de portal. Ik vind het super dat je snel antwoord krijgt.
Toevallig heb ik vandaag zelf me kachelweerstand verwisseld. Hij zit bij mij aan de kant van de bijrijder. Je hebt eerst een zwart stuk plastic(een soort van kap) die haal je los. DAn kom je bij de kabels. Gelijk aan je linker hand is hij te zien. Als het ware zit hij achter je klokje in je dashboard. Ik heb m veranderd omdat mijn kachel het alleen op standje 4 deed. Nou doen alle standjes het.
Alleen heb ik ook een probleem. Sinds ik hem veranderd heb vandaag heb ik een zoemgeluid. Standje 1 zoemt hij het hardst. Iemand enig idee?
Bedankt!!
Ik stel me even voor.Ibo heb een 318is. Ben nieuw op de portal. Ik vind het super dat je snel antwoord krijgt.
Toevallig heb ik vandaag zelf me kachelweerstand verwisseld. Hij zit bij mij aan de kant van de bijrijder. Je hebt eerst een zwart stuk plastic(een soort van kap) die haal je los. DAn kom je bij de kabels. Gelijk aan je linker hand is hij te zien. Als het ware zit hij achter je klokje in je dashboard. Ik heb m veranderd omdat mijn kachel het alleen op standje 4 deed. Nou doen alle standjes het.
Alleen heb ik ook een probleem. Sinds ik hem veranderd heb vandaag heb ik een zoemgeluid. Standje 1 zoemt hij het hardst. Iemand enig idee?
Bedankt!!
koolborstels van de kachelmotor of de nylon lagers aan hun einde.
E36 320i Coupé 1994 verkocht
News from the new owner: the car is a total loss after a crash 
- deepbass909
Misschien handig om de foto ook even met ons te delen?dekoning60 schreef:Hallo allen
groet
Rene
Work in progress
-
dekoning60
aloha
Ik zou graag willen, maar ik krijg melding dat ik aan limiet van bijlagen zit. Maar ik heb nog geen bijlagen geplaatst. Geef anders ff emailadres. Stuur ik em
alvast bedankt.
groet
Rene
Ik zou graag willen, maar ik krijg melding dat ik aan limiet van bijlagen zit. Maar ik heb nog geen bijlagen geplaatst. Geef anders ff emailadres. Stuur ik em
alvast bedankt.
groet
Rene
-
dekoning60
Hallo allemaal
Ik heb de kachelweerstand gevonden
. Hij zit bij een e35 cabrio aan de bijrijderskant. Handschoenenkastje weghalen en dan zit de weerstand met een zwart stekkertje met 4 draden aan het kachelhuis. Stekkertje los en dan de weerstand uit het omhulsel wippen. Dus morgen een nieuwe halen en dan is het weer lekker warm in de auto
Dank voor alle reacties!
groet
Rene
Ik heb de kachelweerstand gevonden
Dank voor alle reacties!
groet
Rene