Ik zit met een probleem van mijn BMW e36 318is uit 1995. Ik heb onderstaande sleutel met los kastje:

Met het kastje kan ik zowel de auto openen als het alarm uitschakelen (tegelijk). Wanneer ik alleen mijn sleutel gebruik, gaan de deuren wel open, maar gaat het alarm wel af als ik veel trillingen produceer of de auto probeer te starten. De auto starten lukt overigens wel (mits sleutel met chip zoals op de foto te zien is). Sinds vandaag werkt mijn kastje alleen niet meer. Ik heb geen idee waarom niet, aangezien het rode lampje nog wel brandt, alleen gaan mijn deuren dus niet meer open (heb hem al schoongemaakt en er een nieuwe batterij in gedaan). Nu vind ik dit OP ZICH niet zo erg (eigenlijk wel maar goed), het vervelende nu alleen is dat ik dus mijn deur open moet maken met de sleutel en iedere keer gaat dan dus eerst het alarm af. Nu heb ik het alarm al op stil gezet, maar mijn knipperlichten gaan nog wel iedere keer 30 seconden branden.
Heel erg vervelend dus. Weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen? Dus mijn gehele alarm uitschakelen en misschien zelfs mijn kastje weer aan de praat krijgen? Alvast dank maar weer