nette auto by the way!
E46 330D touring van bmwfoekie *Gepoetst en wintertrim p3*
Re: bmwfoekie, 330d Touring gekocht!
cijfers op fabriek zijn natuurlijk meestal genomen onder de meest ideale omstandigheden met een perfect nieuwzijnde wagen, dus de afwijking zul je altijd wel houden,
nette auto by the way!
nette auto by the way!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: bmwfoekie, 330d Touring gekocht!
Dankjewel! Binnenkort zal hij helemaal gepoetst gaan worden, dan wordt hij nog mooier! Het leuke met deze auto vind ik eigenlijk, dat mijn vrouw er ook helemaal weg van is. Elke keer als zij er in heeft gereden zegt ze: ohh wat is het toch een fijne auto!
E46 330D touring Lifestyle Executive edition
Re: E46 330D touring van bmwfoekie *nieuwe xenonlampen*
Zooo.. vandaag de Bimmer voorzien van nieuwe D2S 4300K xenonlampen.
De linkerkoplamp brandde nog wel, maar daar was alles mee gezegd, hij gaf totaal geen licht meer op het wegdek.
De linkerlamp was ook helemaal donkerblauw/paarsig van kleur, en de rechterlamp was ook al aardig verkleurd.
Even een rondje gereden in het donker net... en... Wat een verschil!! Had het idee dat ik al die tijd met 2 waxinelichtjes heb gereden!
Als deze lampen een jaar mee zouden gaan.. zouden ze al geen schuld hebben.. ze kosten slechts 30 euro per 2!
De linkerkoplamp brandde nog wel, maar daar was alles mee gezegd, hij gaf totaal geen licht meer op het wegdek.
De linkerlamp was ook helemaal donkerblauw/paarsig van kleur, en de rechterlamp was ook al aardig verkleurd.
Even een rondje gereden in het donker net... en... Wat een verschil!! Had het idee dat ik al die tijd met 2 waxinelichtjes heb gereden!
Als deze lampen een jaar mee zouden gaan.. zouden ze al geen schuld hebben.. ze kosten slechts 30 euro per 2!
Hey bmwfoekie!
Bij mij is ook 1 lamp flink paars dus wilde ik ze ook een keer gaan vervangen. 6000K lijkt mij qua lichtopbrengst net wat beter? 4300K was standaard dacht ik.
Waar heb je die van jou gekocht? 30 euro is geen geld.
Gr. Joost
Bij mij is ook 1 lamp flink paars dus wilde ik ze ook een keer gaan vervangen. 6000K lijkt mij qua lichtopbrengst net wat beter? 4300K was standaard dacht ik.
Waar heb je die van jou gekocht? 30 euro is geen geld.
Gr. Joost
Hee Joost,
Ik heb je mailtje ook net gelezen btw, volgenmij geldt voor alle E46 facelift met affabriek xenon dat je er D2S lampen in moet doen.
4300 K is inderdaad de fabriekskleur, 6000k is wat blauwer.
Ik heb de lampen gekocht bij www.hottuning.nl
Ik heb je mailtje ook net gelezen btw, volgenmij geldt voor alle E46 facelift met affabriek xenon dat je er D2S lampen in moet doen.
4300 K is inderdaad de fabriekskleur, 6000k is wat blauwer.
Ik heb de lampen gekocht bij www.hottuning.nl
Hey bmwfoekie,
Ok thanks voor de info! Ik ga ook voor de 4300K lampen, misschien van Philips of imitatie. Ik moet alleen nog even goed kijken wat er nu in zit want als ik een ZKW koplamp heb moet er wellicht een ander lampje in, beetje onduidelijk :S.
Ik check nu die site even
, ik zie alleen de 6000K D2S en niet de 4300K?
Ok thanks voor de info! Ik ga ook voor de 4300K lampen, misschien van Philips of imitatie. Ik moet alleen nog even goed kijken wat er nu in zit want als ik een ZKW koplamp heb moet er wellicht een ander lampje in, beetje onduidelijk :S.
Ik check nu die site even
zooo.. weer even een kleine update:
Auto voorzien van mooi setje lichtmetalen velgen met daarop de nieuwste winterbanden van Falken, de HS 449.
Wat een verademing ten opzichte van die imitatievelgen met wangsneewangpang banden.
Ik dacht eerst dat mijn schijven krom waren omdat de auto trilde in het stuur met remmen.. maar met de nieuwe set banden remt hij super zonder enige trillingen!!
Daarnaast heb ik de auto maar eens even lekker gepoetst, heb er spierpijn van!! Toch maar eens kijken voor een polijstmachine!
Hieronder foto van het resultaat:

Auto voorzien van mooi setje lichtmetalen velgen met daarop de nieuwste winterbanden van Falken, de HS 449.
Wat een verademing ten opzichte van die imitatievelgen met wangsneewangpang banden.
Ik dacht eerst dat mijn schijven krom waren omdat de auto trilde in het stuur met remmen.. maar met de nieuwe set banden remt hij super zonder enige trillingen!!
Daarnaast heb ik de auto maar eens even lekker gepoetst, heb er spierpijn van!! Toch maar eens kijken voor een polijstmachine!
Hieronder foto van het resultaat:

Re: E46 330D touring van bmwfoekie *Gepoetst en wintertrim p
watje, gewoon wat meer poetsen, gelijk goeie armtraining!!
maar zonder gekheid, ziet er goed uit hoor!!
maar zonder gekheid, ziet er goed uit hoor!!
>>>>Showroom E36's<<<<
haha maar met de hand krijg ik helaas niet alle krasjes er mooi uit! Ik ben zelf ook heel erg tevreden over het resultaat!
-
streamline
Bmw heeft gewoon kneiterhardelak.
zelfs met de poetsmachine moet je aardig aan de gang kan ik vertellen uit ervaring
Ziet er goed uit btw
zelfs met de poetsmachine moet je aardig aan de gang kan ik vertellen uit ervaring
Ziet er goed uit btw
Ik ben ook zeer tevreden over het resultaat, gezien het feit dat ik de auto met de hand heb gepoetst. Eigenlijk vielen me de krassen in de lak ook heel erg mee.. waarschijnlijk inderdaad door het feit dat bmw echt keiharde lak heeft