328i blok start niet
-
VanDolen
328i blok start niet
Iemand uit de buurt van utrecht die even met me mee kan denken en verstand heeft echt verstand heeft van 2.8l Heb er een 2.5 m50b25 automaat uitgehaald en er een 2.8 in gehangen. Alles is goed maar slaat niet aan. Brandstof toevoer moet in orde zijn.
-
VanDolen
Re: 328i blok start niet
Super snel hulp nodig. Zondag is de race namelijk voor KiKa
-
matheeuwissen
- Contacteer:
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Als je niet de EWS en sleutel erbij hebt, is het enige wat je kunt doen je 325 inlaat + injectoren overbouwen en met je 325 computer gaan rijden. Pin me er niet op vast maar ik denk dat je dan ook de bedrading van je oude motor moet gebruiken. Wel moet je dan de P/N schakelaar door lussen aangezien je auto anders nog niet start omdat hij geen signaal meer krijgt dat de motor in zijn P of N staat.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
VanDolen
Ik heb de EWS unit niet gvd! nu ben ik echt link de start relais had hij ook al verwijderd koop je een gereviseerd 328i blok denk je alles erbij te hebben! Echt genaait.................
Sjonge jonge. Iemand een idee waar ik vandaag EWS vandaan kan toveren?
- Edit:
- Denk aan je taalgebruik
Gr, Rene08
Sjonge jonge. Iemand een idee waar ik vandaag EWS vandaan kan toveren?
Laatst gewijzigd door Rene08 op 12 sep 2012, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Denk aan je taalgebruik
Reden: Denk aan je taalgebruik
-
matheeuwissen
- Contacteer:
je moet de ews hebben die communiceerd met de computer anders schakelt deze niet vrij. en je moet de sleutels er bij hebben. of je zoekt iemand op die je computer kan vrij schakelen. Maar volgens mij heb je dan de zelfde zaken nodig.
-
VanDolen
Volgens mij heb ik de complete kabelboom nodig om dit te doen vriend want ik heb in mijn 92 bmw geen EWS zitten. Dan zou ik dus de complete kabelboom moeten verwisselen?matheeuwissen schreef:je moet de ews hebben die communiceerd met de computer anders schakelt deze niet vrij. en je moet de sleutels er bij hebben. of je zoekt iemand op die je computer kan vrij schakelen. Maar volgens mij heb je dan de zelfde zaken nodig.
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Ik denk dat je veel informatie uit de link kunt halen
en het is niet zo 1-2-3 een EWS erin maken je hebt ook de sleutel nodig die deze EWS vrij schakelt. Verder is de EWS volgens mij computer gebonden. Naar mijn weten kun je niet zomaar een EWS pakken en laten werken met een willekeurige computer.
en het is niet zo 1-2-3 een EWS erin maken je hebt ook de sleutel nodig die deze EWS vrij schakelt. Verder is de EWS volgens mij computer gebonden. Naar mijn weten kun je niet zomaar een EWS pakken en laten werken met een willekeurige computer.
-
VanDolen
Gewoon de orginelen van de motor erop maken en als je de juiste contacten hebt, heb je 123 een schema daarvan. Helaas mag ik die niet delen maar het is niet moeilijk. Daarom komen mensen naar VanDolen Autosport.
Je moet wel weten waar je mee bezig bent en gelukkig ken ik de draadbomen behoorlijk op me duimpje heb er al in zoveel kunnen rotzooien dat die inmiddels in me hooft zit. We gaan zo starten en we zullen zien. Jammer want gisteravond om half 1 zat alles erin maar kon het de buren niet aandoen. Bedankt voor het even mee denken.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 13 sep 2012, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
-
matheeuwissen
- Contacteer:
schema's staan gewoon online op www.spaghetticoder.org
-
VanDolen
Het schema wat ik heb is sneller en niet zo ingewikkeld. Bij mij zitten alle draden in het brain! hoef niet zo te zoeken. Toch bedankt voor de site
Maar hij loopt alles afwerken en gasse maar.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 13 sep 2012, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
matheeuwissen
- Contacteer:
-
VanDolen
Dit was ons resultaat: 

Het was een geweldige dag 16 september tijdens de super sunday! Ik bedank iedereen op het forum voor het meedenken en de leuke reactie's.
Tevens openen wij binnen kort onze werkplaats mocht je intressen hebben in onze meet en greet bij ons mail ons dan even zodat wij je kunnen uitnodigen bij ons op terein. info@vandolenautosport.nl

Het was een geweldige dag 16 september tijdens de super sunday! Ik bedank iedereen op het forum voor het meedenken en de leuke reactie's.
Tevens openen wij binnen kort onze werkplaats mocht je intressen hebben in onze meet en greet bij ons mail ons dan even zodat wij je kunnen uitnodigen bij ons op terein. info@vandolenautosport.nl