ik ben vanplan om over 2 week een ap schroefset aan te schaffen omdat mijn achterschokbrekers op zijn en ik alles rondom wil vervangen, ik heb nu meerdere vragen.
1. wie heeft ervaringen met het merk ap?
2. ik heb gehoord dat mensen spoorverbreeders voor nodig hadden omdat de velg aanliep op de veerpoot, mijn velg en bandenmaten zijn rondom ET43 7,5j 17 inch in combinatie met een 225 45 17 band.
3. zo ja zijn 6 mm spoorverbreeders voldoende?
4. weet iemand een niet te duur bedrijf in de omgeving van groningen die het goed kan vervangen?
hoop dat julie mij kunnen helpen,
mvg mart
schroefstet aantal vragen
schroefstet aantal vragen
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Re: schroefstet aantal vragen
He Mart,
Kan je alleen helpen met een vraag. Kevin K is de man die het wel voor jou kan doen. Is niet duur , maar werkt wel met grote zorgen. Is het rijden wel waard als je het mij vraagt. Daar hebben Rene en ik ook onze eibach pro set laten monteren.

Kan je alleen helpen met een vraag. Kevin K is de man die het wel voor jou kan doen. Is niet duur , maar werkt wel met grote zorgen. Is het rijden wel waard als je het mij vraagt. Daar hebben Rene en ik ook onze eibach pro set laten monteren.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
-
AtteTjaPNurD
1. wie heeft ervaringen met het merk ap?
Ik heb net een week me ap set eronder zitten Moet zeggen een goede set
achter is ie nog redelijk zacht(lees dat ik ehm kan indrukken) voor is ie echt hard
maar toch is de comfort wel goed. Pasvorm van de set is bijna perfect moet ik zeggen heb helaas tijdens het monteren bij een veer een stukje moeten slijpen... zodat de schroef er tusse paste
montage is zo gepiept vooral achter.. Denk dat het op hoogte stellen van de auto het meeste tijd kost
al met al toch een goede set voor de prijs...
2. ik heb gehoord dat mensen spoorverbreeders voor nodig hadden omdat de velg aanliep op de veerpoot, mijn velg en bandenmaten zijn rondom ET43 7,5j 17 inch in combinatie met een 225 45 17 band.
hier kan ik ook wel wat over zeggen ik heb op dit moment een 215 45 17 band erop zitten helaas weet ik de et niet zo uit me hoofd maar kan je zeggen dat er nu al bijna geen ruimte meer tussen zit (na het inzakken dus)
Ik had bij mijn 215 band bij montage nog een cm over, maar nu dus bijna niks meer
4. weet iemand een niet te duur bedrijf in de omgeving van groningen die het goed kan vervangen?
hier kan ik je helaas niet bij helpen
Hoop dat je er wat aan hebt
zowieso zal ik binnenkort ( deze week) nog alle foto's plaatsen van de montage en de set
chek ff anders in me topic, dan kun je zie hoe de set eruit ziet

Auto staat momenteel zo, gaat voor nog een stuk omlaag
Ik heb net een week me ap set eronder zitten Moet zeggen een goede set
achter is ie nog redelijk zacht(lees dat ik ehm kan indrukken) voor is ie echt hard
maar toch is de comfort wel goed. Pasvorm van de set is bijna perfect moet ik zeggen heb helaas tijdens het monteren bij een veer een stukje moeten slijpen... zodat de schroef er tusse paste
montage is zo gepiept vooral achter.. Denk dat het op hoogte stellen van de auto het meeste tijd kost
al met al toch een goede set voor de prijs...
hier kan ik ook wel wat over zeggen ik heb op dit moment een 215 45 17 band erop zitten helaas weet ik de et niet zo uit me hoofd maar kan je zeggen dat er nu al bijna geen ruimte meer tussen zit (na het inzakken dus)
Ik had bij mijn 215 band bij montage nog een cm over, maar nu dus bijna niks meer
hier kan ik je helaas niet bij helpen
Hoop dat je er wat aan hebt
zowieso zal ik binnenkort ( deze week) nog alle foto's plaatsen van de montage en de set
chek ff anders in me topic, dan kun je zie hoe de set eruit ziet

Auto staat momenteel zo, gaat voor nog een stuk omlaag
- Ramon 325 Vanos
1. Ik heb ook Ap schroefset.
Is een goed merk.
2. Ik heb 18 inch 8j et 42 met met een band 215/35/18 en 12 mm spoorverbreders.
Maar het ligt eraan hoe laag je gaat des te meer komt je veer langs je band of velg
En voor is ie wel wat harder maar des te lager kan je dan
Is een goed merk.
2. Ik heb 18 inch 8j et 42 met met een band 215/35/18 en 12 mm spoorverbreders.
Maar het ligt eraan hoe laag je gaat des te meer komt je veer langs je band of velg
En voor is ie wel wat harder maar des te lager kan je dan
thanx voor de info, dan weet ik bijna zeker dat ik een spoorverbreder aan de voorkant nodig heb, ook mooi om te horen dat niet al het comfort ook nog redelijk goed is.
het is ook hoog tijd dat de achterschokbreekers vervangen worden, ze zijn zo lek als een bolzeef, bij oneffenheden in de weg lijkt de achterkant opzij te springen en op hogere snelheden (100km/h+) is hij erg zoekerig achter.
hoop dat dat opgelost is als het schroefset gemonteerd is.
ook ga ik denk ik andere banden voor zetten in de maat 204/40/17 omdat de achterbanden slicks zijn(heb nu tijdelijk 2 andere velgen achter tot de andere er onder zitten)
het is ook hoog tijd dat de achterschokbreekers vervangen worden, ze zijn zo lek als een bolzeef, bij oneffenheden in de weg lijkt de achterkant opzij te springen en op hogere snelheden (100km/h+) is hij erg zoekerig achter.
hoop dat dat opgelost is als het schroefset gemonteerd is.
ook ga ik denk ik andere banden voor zetten in de maat 204/40/17 omdat de achterbanden slicks zijn(heb nu tijdelijk 2 andere velgen achter tot de andere er onder zitten)
e38 735i sedan, in bezit
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
-
AtteTjaPNurD