lambdasonde 320i ??
lambdasonde 320i ??
Hallo kan het kloppen dat mijn lambdasonde niet vlak naast de katalysator zit maar op het spruitstuk.
Misschien dat ik het niet zo goed zie ?
Betreft een 320i uit 95.
Op andere foto.s van een 320 zie ik namelijk dat het net voor de kat zit (misschien eerste model).
Misschien dat ik het niet zo goed zie ?
Betreft een 320i uit 95.
Op andere foto.s van een 320 zie ik namelijk dat het net voor de kat zit (misschien eerste model).
- Maikybmw318is
Re: lambdasonde 320i ??
lijkt mij sterk zit bij de kat toch ?
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dacht ik ook.
Denk dat het latere model het niet op die plek heeft (vanaf 95).
Zie ook eenkat staan van een 520i bj 97 op MP tegengekomen die heeft het ook niet naast de kat ?
Denk dat het latere model het niet op die plek heeft (vanaf 95).
Zie ook eenkat staan van een 520i bj 97 op MP tegengekomen die heeft het ook niet naast de kat ?
Anders even bij www.realoem.com checken
Foto waar bij andere kats een lambda zit en een foto van bij het spruitstuk waar je wel een kabel ziet lopen.
- bimmer-jeroen
waarschijnlijk heeft een 320i 2lambda`s eentje voor het regelen en 1 voor het controleren van de kat werking.
Op jou eerste foto zit de lamda als het goed is aan de achter kant van je uitlaatpijp (gezien vanaf foto kant) dus aan de kant van je versnellings bak.
op je 2e foto verder de uitlaat volgen en je zult waarschijnlijk nog een lanmda tegen komen.
Op jou eerste foto zit de lamda als het goed is aan de achter kant van je uitlaatpijp (gezien vanaf foto kant) dus aan de kant van je versnellings bak.
op je 2e foto verder de uitlaat volgen en je zult waarschijnlijk nog een lanmda tegen komen.
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)