Ik heb me namelijk wijs laten maken dat ik alleen het inbouwkastje nodig heb om van mechanische airco naar climate te gaan, maar nu ik het pakje binnen heb krijg ik zo mn twijfels
is dit terecht of kan iemand me het eventjes heeeeel goed uitleggen
Precies!!dpower717 schreef:heey,
bedankt voor je antwoord, hoewel ik dat plaatje liever niet zie
Het probleem is dat mij verteld werd dat de navigatie niet samenwerkt met een mechanische airco, helaas werkt het dus wel plug & play ..... dus kan het die persoon niet kwalijk nemen, maarja wie gaat er nu zonder warme voeten zitten, dan blijft mn voet op het gaspedaal hangen :p
Ik zal me wel ff voorstellen maar aangezien ik nog geen plaatjes heb wacht ik er nog ff mee:P
Want "it's al about the car !"
Origineel BMW?? Heb je alleen het scherm gekocht dan????dpower717 schreef:en dat om mijn 450 euro dure navigatie in te bouwen. :x
:xWheels Online schreef:Compleet navigatie systeem 4:3 BMW. Beschikbaar voor E46, E39 en X5.... Prijs vanaf 1.800,00 euro.
Maar voor €450 heb je toch geen compleet systeem??? Voor €1800 zou ik dit systeem ook niet kopen....BertusE46 schreef:1800 is wel erg duur hoor voor een (gebruikt?) 4:3 Navigatie (casette) met waarschijnlijk maar een MK2 of MK3 computer en een BM24 radiomodule.
Ik had voor hetzelfde geld een splinternieuw! 16:9 systeem (cd) compleet met MK4 computer en BM54 radiomodule
dpower717 schreef:ik heb voor 450 euro een compleet systeem, scherm, gps, videomodule en navigatie computer