Ik heb het er al eens eerder over gehad in andere topics,
Maar Ik heb nu dus alles weer goed, M`n Lambda is weer goed en m`n storings zijn weg op 1 na.
Storing: voertuigsnelheid... Hmm vaag.. (maar dit wordt ook bij de bmw dealer aangegeven als hun uhm uitlezen..)
Maar ik kom dus nog steeds niet boven dit toerental uit.
Maar wat me wel opvalt is, is dat het eerder af en toe nog wel eens kon, maar nu kom ik er nooit meer boven..
Het is nog steeds of er dan opeens een cil stopt met meewerken, of te weinig brandstof/ lucht..
gas en bezine op allebei doen ze het dus brandstof valt af..
De laatste tijd valt me wel op dat wanneer ik per ongeluk de sleutel te vroeg los laat voor het starten, en dan opnieuw wil starten dat hij wel 8 a 10sec gewoon staat te starten maar niet aanpakt, en dan opeens loopt hij weer netjes 750 a 800rpm.
En wat ik ook al eens vernam, is dat wanneer ik van vooruit na achteruit ga en koppeling oplaat komen om achteruit te rijden, (en uiteraard gas bij geef) dat hij gewoon uitvalt. terwijl ik zeker weten gas gaf. En ook na dit uitvallen staat hij weer 8sec te starten zonder aan te pakken..
Vreemd, Maar weet toevallig iemand geen waardes van krukas en nokkenas sensor? om deze door te meten??
verder loopt de auto echt super...
Maar dit 5400rpm max is soms gewoon lastig met invoegen wanneer het krap wordt.. Dan trek je door, ben je er bijna voor en dan opeens vermogen weg en gaat (snel stotterend) toch nog verder in toeren..
Iedereen alvast hartelijk dank!
Veel tekst, maar hoop dat het duidelijk is zo..
Gr Jeroen,