Verborgen menu?
Verborgen menu?
Mensen kijk eens naar onderstaande clip en probeer het zelf eens. Als ik het doe kom ik in een simpel menu met de optie OSD of EXIT, maar dit filmpje toont allerlei zaken die je zo zou kunnen wijzigen! Dus zonder laptop of wat dan ook! Heb de maker van het filmpje al gevraagd van welk jaar zijn auto is en denk dus dat dit alleen werkt met auto's met de nieuwe iDrive.
Re: Verborgen menu?
Controller is nieuwe iDrive, scherm is oude. Zelfde trucje werkt ook met de oude controller (alleen is de combinatie dan geloof ik anders).
Gr, Martijn
Ja maar mijn vraag is of iemand dit verborgen menu waarbij je voertuig instellingen kunt wijzigen ook heeft?
Bij mijn E61 (met nieuwe hard disk gebaseerde navigatie zoals in de F10/11) lukt het me om in dit verborgen menu te komen. Maar de opties die dan vrij komen zijn erg beperkt. Vooral wat dingen m.b.t. het navigatiesysteem zoals GPS info. Niks waarmee je daadwerkelijk iets kan wijzigen volgens mij.
Het enige wat ik ook nog tegen kwam en interessant leek was een optie om de GNDB (GraceNote DataBase) te updaten. Maar hiervoor zul je bepaalde files moeten hebben die ik dan weer niet heb. Dus al met al heb ik tot nu toe niks aan dit verborgen menu.
Maar wie weet komt iemand nog met goede tips!
Het enige wat ik ook nog tegen kwam en interessant leek was een optie om de GNDB (GraceNote DataBase) te updaten. Maar hiervoor zul je bepaalde files moeten hebben die ik dan weer niet heb. Dus al met al heb ik tot nu toe niks aan dit verborgen menu.
Maar wie weet komt iemand nog met goede tips!

http://www.youtube.com/watch?v=EEuwpM49f70" onclick="window.open(this.href);return false;
Verborgen menu met de oudere modellen
Verborgen menu met de oudere modellen
- MaasMaster
- Contacteer:
Ik heb ook net eens geprobeerd op mijn wagen.
Zoals in het laatste filmpje hierboven voor de oudere modellen.
Je komt inderdaad in dat menu, maar ik had er niet veel aan. Je kan er weinig in doen imho...
Zoals in het laatste filmpje hierboven voor de oudere modellen.
Je komt inderdaad in dat menu, maar ik had er niet veel aan. Je kan er weinig in doen imho...
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
Je kan er bijv. checken welke versie kaarten er zijn op je Hard Disk van je CIC.
Dat kon ik nergens anders vinden.
Dat kon ik nergens anders vinden.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!